<3 IKM uke 49 <3

Ikke før sagt det, så dukket TR opp :sorry::(
Da er det bare å stålsette seg for PP7 :wtf:

Tusen takk :Heartred Begynner og bli vandt til det nå, så det går bra. Ønske bli sterkere og sterkere for hver dag som går, men nå skal vi fokusere på jul og kanskje litt ekstra julekos til neste prøveperiode :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Ja, har prøvd noen mnd selv her også:)

Julen er en magisk og hyggelig tid:santa

Prøver å ikke lete etter symptomer, men har massevis av murringer, stikninger og stølhet i eggstokk/livmor/lysken i dag 7 dpo. Håper håper håper det kan være et godt tegn❤️

Kan sette meg på tr øker veldig nå... usikker på om jeg skal sette på torsdag på som 1 mens eller i dag

7 dpo og dagene sniiiiiker seg avgårde :shifty: Har liksom ikke noe testetrang denne måneden hellero_O:woot: Jeg som i tillegg sliter en del med pms fra 1DPO til mens, har ikke et eneste snev av pms nå :wideyed:
Tror kroppen har gitt opp :dead:

Prøver å ikke lete etter symptomer, men har massevis av murringer, stikninger og stølhet i eggstokk/livmor/lysken i dag 7 dpo. Håper håper håper det kan være et godt tegn❤️
Ikke for å være kjip, men akkurat sånn hadde jeg også det forrige mnd og da fikk jeg mensen. Denne gangen har jeg ikke kjent noen ting som helst og fikk positiv test. Snodig, den kroppen... Men husker jeg hadde stikkinger i starten av mitt første svangerskap. Håper for deg :Heartred

Ikke for å være kjip, men akkurat sånn hadde jeg også det forrige mnd og da fikk jeg mensen. Denne gangen har jeg ikke kjent noen ting som helst og fikk positiv test. Snodig, den kroppen... Men husker jeg hadde stikkinger i starten av mitt første svangerskap. Håper for deg :Heartred
Ja, det kan være tegn på både det ene og det andre. Har egentlig ikke troen, så jeg får bare vente og se :happy:

7 dpo og dagene sniiiiiker seg avgårde :shifty: Har liksom ikke noe testetrang denne måneden hellero_O:woot: Jeg som i tillegg sliter en del med pms fra 1DPO til mens, har ikke et eneste snev av pms nå :wideyed:
Tror kroppen har gitt opp :dead:
Jeg hadde mye av det nå før positiv test :) det begynte å avta litt 11 dpo :)

Kan det være sant? :wideyed: Jeg er 12 dpo i dag.

Vanlig test øverst og tidligtest nederst, tatt på samme urin.

20201129_072826.jpg

Har begynt å spotte nå 9 dpo og kan settes på tr:sorry: er redd vi ikke kommer til å få det til, spotter alltid en liten uke før mens. Har bare lyst til å bli i senga i dag:(

Back
Topp