<3 IKM uke 49 <3

Husk å quote meg når dere vil settes på gravid eller mens:)

Klarte ikke å dy meg, så tok denne litt etter den andre. Men på mer utvannet urin:nailbiting:

Vedlegg

• 08FC16F5-35E7-48BD-A49D-F08A9A92DB38.jpeg
    08FC16F5-35E7-48BD-A49D-F08A9A92DB38.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 159
blødning og påfølgende «kramper» foran i magen i dag 6 dpo.. lov å håpe det er positivt da :confused:

Blenda babyplan i dag 10dpo.... man mister litt motet :confused: skal prøve å ikke teste i morgen for å ikke svi av en haug med tester på en periode det kanskje ikke klaffer uansett. I tillegg er det skikkelig mens murringer i både rygg og mage i dag...

Last edited:
Gratulerer til dere med positiv test:) Spennende uke nå. Føler meg litt gravid denne mnd, men skal vente med testingen enda noen dager. Ømme bryster og «stikkinger» ut i sidene nederst i magen. 7 dpo i dag, og tenker at fallhøyden er ekstra stor siden jeg er så positiv denne pp:nailbiting: Når starter dere testingen?:happy:

Gratulerer til dere med positiv test:) Spennende uke nå. Føler meg litt gravid denne mnd, men skal vente med testingen enda noen dager. Ømme bryster og «stikkinger» ut i sidene nederst i magen. 7 dpo i dag, og tenker at fallhøyden er ekstra stor siden jeg er så positiv denne pp:nailbiting: Når starter dere testingen?:happy:
Jeg starter stort sett 8 dpo og prøver å holde meg til annenhver dag, men ikke alltid jeg klarer det :rolleyes:

Jeg startet 6 dpo :p begynte med veldig svak strek 8dpo, men man ser den nesten ikke. De er fortsatt veldig svake men digital slo ut igår på 10dpo :)

TR her, alt for tidlig spør du meg. Veldig kjipt med svake streker, for så å møte TR når du kikker ned.. Men men. Kjappere klar for neste PP. Jeg er i IKM52-gruppa fremover.
Skrev i en annen tråd også, men om noen vet om kort lutealfase er bekymringsverdig og om jeg bør be om noe for det, tas tips i mot med takk:)

893B40DC-1631-432E-983F-92D77790D1DD.png

TR er her. Jeg skjønner virkelig ingen ting... har aldri opplevd dette før

TR her, alt for tidlig spør du meg. Veldig kjipt med svake streker, for så å møte TR når du kikker ned.. Men men. Kjappere klar for neste PP. Jeg er i IKM52-gruppa fremover.
Skrev i en annen tråd også, men om noen vet om kort lutealfase er bekymringsverdig og om jeg bør be om noe for det, tas tips i mot med takk:)
Jeg fikk beskjed at 10 dager er innafor, mindre enn det så kan man gå til lege for å få progesteron i den perioden tror jeg. Men ikke sikker. Har selv variert mellom 10-14 dager begge gangene jeg har prøvd å bli gravid. Sjekker med temping.

Jeg vet ikke hva som skjer her 2 dag men litt blødning men ikke som mensen ennå ikke i form så jeg ser ann noen dager kommer kun når jeg tørker meg

12 dpo. I morges klarte jeg ikke vente med å ta test, så jeg gjorde det. Er så usedvanlig sliten og var litt småkvalm i gårkveld. Det er jeg også litt i dag. Helt utslått også. Var støl nederst i magen og korsryggen etter en liten gåtur i gårkveld også. Livmortappen er fortsatt høyt oppe, hard og lukket. Synes jeg kunne skimte en liten strek på testen i morges. Umulig å se på bilde, men dere kan jo si meg om dere ser noe.

Vedlegg

• IMG_20201127_083556.jpg
    IMG_20201127_083556.jpg
    11,1 KB · Visninger: 140
  • IMG_20201127_083541.jpg
    IMG_20201127_083541.jpg
    12,8 KB · Visninger: 143
Jeg testet først da jeg var 10 dpo. Blenda hvit... Nå 12 dpo og jeg synes jeg ser en svaaaak strek!

Back
Topp