Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det TR på megHusk å quote meg når dere vil settes på gravid eller mens![]()

Ja, du kan gjøre det.Så får vi evt bare endre på det om noe annet skulle skje.

Da ble det TR på meg![]()

Tusen takkSå lei meg for detMasse lykke til i neste PP
![]()
Begynner og bli vandt til det nå, så det går bra. Ønske bli sterkere og sterkere for hver dag som går, men nå skal vi fokusere på jul og kanskje litt ekstra julekos til neste prøveperiode 

Tusen takkBegynner og bli vandt til det nå, så det går bra. Ønske bli sterkere og sterkere for hver dag som går, men nå skal vi fokusere på jul og kanskje litt ekstra julekos til neste prøveperiode
![]()
Ja, har prøvd noen mnd selv her også
Julen er en magisk og hyggelig tid![]()
da kan du sette meg tr for det øker i dag

Lei meg for at TR komMasse lykke til i neste PP
![]()
Ikke for å være kjip, men akkurat sånn hadde jeg også det forrige mnd og da fikk jeg mensen. Denne gangen har jeg ikke kjent noen ting som helst og fikk positiv test. Snodig, den kroppen... Men husker jeg hadde stikkinger i starten av mitt første svangerskap. Håper for degPrøver å ikke lete etter symptomer, men har massevis av murringer, stikninger og stølhet i eggstokk/livmor/lysken i dag 7 dpo. Håper håper håper det kan være et godt tegn![]()

Ja, det kan være tegn på både det ene og det andre. Har egentlig ikke troen, så jeg får bare vente og seIkke for å være kjip, men akkurat sånn hadde jeg også det forrige mnd og da fikk jeg mensen. Denne gangen har jeg ikke kjent noen ting som helst og fikk positiv test. Snodig, den kroppen... Men husker jeg hadde stikkinger i starten av mitt første svangerskap. Håper for deg![]()

Jeg hadde mye av det nå før positiv test7 dpo og dagene sniiiiiker seg avgårdeHar liksom ikke noe testetrang denne måneden heller
Jeg som i tillegg sliter en del med pms fra 1DPO til mens, har ikke et eneste snev av pms nå
Tror kroppen har gitt opp![]()
Kan det være sant?Jeg er 12 dpo i dag.
Vanlig test øverst og tidligtest nederst, tatt på samme urin.
Vis vedlegget 342212
skal jeg sette deg på gravid?GratulererKan det være sant?Jeg er 12 dpo i dag.
Vanlig test øverst og tidligtest nederst, tatt på samme urin.
Vis vedlegget 342212
Pms? Kjenner ingenting jegJeg hadde mye av det nå før positiv testdet begynte å avta litt 11 dpo
![]()