<3 IKM uke 49 <3

TR her, alt for tidlig spør du meg. Veldig kjipt med svake streker, for så å møte TR når du kikker ned.. Men men. Kjappere klar for neste PP. Jeg er i IKM52-gruppa fremover.
Skrev i en annen tråd også, men om noen vet om kort lutealfase er bekymringsverdig og om jeg bør be om noe for det, tas tips i mot med takk:)

Hvor lang var den denne gangen da?
Jeg har forlenget lutealfasen min med noen dager... har tatt slavisk pyridoksin noen måneder nå. Hadde 10-11. nå er den på 13

Her er min test fra i dago_O kan ikke se noe syns jeg.. Tror EL kom den 19, ikke den 17.. Så da er det enten 8 eller 10 dpo... Spent på testing de nærmeste dagene!

Vedlegg

• IMG_20201127_073323.jpg
    IMG_20201127_073323.jpg
    20,8 KB · Visninger: 155
Du vet du er på symptomjakt når du merker at det stikker litt ned mot lysken, og håper at det kan bety graviditet. Men så tar du hånda ned dit for å kjenne og da innser du at det bare var trusestrikken som strammet :hilarious::dance008

Etter 2 dager med små blødning kun når jeg tørker meg så er den nesten over da er det vel håp. Før se om tr kommer eller om jeg er gravid

Er 6 dpo i dag. Skal prøve å holde meg unna tester i helga :) tenkte å ta en på mandag! Herregud så spennende :D
Ingen symptomer å spore heller. Litt stikking nedentil, men det er garantert bare innbilning. Eneste jeg kan «lene meg på» er at jeg er humørsjuk. Kan være pms som slår inn, haha. Tempen hoppet til værs i dag da. Jeg er blitt dårlig på å tempe i helgene, så vi får se hva det blir til nå de to neste dagene.

Hvor lang var den denne gangen da?
Jeg har forlenget lutealfasen min med noen dager... har tatt slavisk pyridoksin noen måneder nå. Hadde 10-11. nå er den på 13
Lutealfase på 9 eller 10 dager (temper ikke, så kommer litt an på når egget virkelig slipper vs hva jeg tror i forhold til EL-test). Helt likt forrige periode også. Skal sjekke med gynekologen til uka hva han mener er lurt. Godt å høre det finnes ting som virker:)

Jeg små blør ennå men ble veldig kvalm etter middag. I dag føler ikke kvalm men vil bare kaste opp i dag. Noe jeg gjøre i går kveld. Skjønner meg ikke på kroppen ikke murringer i magen i dag eller i ryggen

Negativ test i dag 8 dpo. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det:bored: Vet jo at det er for tidlig. Var ikke tidligtest engang:facepalm: Nå blir det ikke testing før mandag 10. dpo:angelic:

Ingen spotting enda her. Dessverre så gjør det at jeg får litt troa og da er jo alltid fallhøyden så mye større. 12 dpo i dag. Venter spent på IKM på tirsdag :woot:

Negativ test i dag 8 dpo. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det:bored: Vet jo at det er for tidlig. Var ikke tidligtest engang:facepalm: Nå blir det ikke testing før mandag 10. dpo:angelic:
Har sett at en del har fått like tydelige streker på tidligtestene som de vanlige testene, så kanskje det ikke har så mye å si. Men lønner seg kanskje å vente litt ja :):shy:

Negativ test 12 dpo, så nå kan TR gjerne komme så fort som mulig sånn at jeg får starta med Letrozol etterhvert :)

13 dpo ca.. Og i dag ser jeg streken godt, men fortsatt svak. Har hatt litt ømme pupper de siste tre dagene, vært ganske sliten og trøtt, litt småkvalm når jeg er sliten. Litt øm nederst i korsryggen og magen. Livmortappen er middels høyt oppe, lukket og hard med mykt utenpå. Økt utflod og økt sexlyst.

Så konklusjonen min er: Jeg er gravid! Nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra, for det kan man jo ikke vite....

Vedlegg

• IMG_20201128_120737.jpg
    IMG_20201128_120737.jpg
    13,9 KB · Visninger: 145
13 dpo ca.. Og i dag ser jeg streken godt, men fortsatt svak. Har hatt litt ømme pupper de siste tre dagene, vært ganske sliten og trøtt, litt småkvalm når jeg er sliten. Litt øm nederst i korsryggen og magen. Livmortappen er middels høyt oppe, lukket og hard med mykt utenpå. Økt utflod og økt sexlyst.

Så konklusjonen min er: Jeg er gravid! Nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra, for det kan man jo ikke vite....

Skal jeg sette deg på gravid?

Hurra! Krysser fingrene for at den sitter! :love2

Back
Topp