<3 IKM uke 49 <3

10 dpo.... Jeg som skulle være så flink å vente med å teste. Klarte ikke dy meg, enn så lite symptomer jeg har på en evt graviditet. Haha. Ganske sikker på at det blir mensen denne mnd også. Ikke noe antydning til strek på den testen!

Jeg har reknet feil. Er faktisk bare 9dpo i dag. Håper håper

Til alle som blir skuffa av blank test: første gang jeg var gravid hadde jeg helt hvit test 12dpo og positiv 14dpo. Så det er håp :happy:

Håper selv jeg klarer å vente helt til 13/14dpo med å teste, men er ikke lett :angelic::nailbiting:

Hjelpes meg. I dag er jeg 7dpo og føler meg helt dritt. Hatt en fin dag men nå når jeg kom på jobb begynner jeg å bli rar i hode veldig kvalm murring i korsryggen og merker en press i magen når jeg tisser. Helt rart dette

Måtte se på testen en gang til, og syns jeg KANSKJE kan se en bitteliten skygge. Men det syns nok ikke her, og sikkert bare øynene mine som vil se det :hilarious: blir vel heller skuffa i dagene framover hvis det ikke kommer noen strek :wtf:

jeg så streken med en gang, jeg :bored:

Må spørre åssen tolker dere denne

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    31,9 KB · Visninger: 158
Prøver♥️ - 33 år - PP3 - B3 - EL 21/11 - IKM 4/12

Hopper inn her fra ikm48 etter kjemisk i PP2 (oktober) og EL var 5 dager forsinket :happy: tvi tvi! Gyn sa jeg hadde «perfekte forhold» nedi der så:rolleyes:

Last edited:
Jaaa, krysser alt for deg ♥️♥️ selv syns jeg disse dpo dagene sniker seg sakte avgårde.. er i karantene i tillegg :wacky:
Takk:Heartred har egentlig ikke troa lenger men får håpe jeg blir overassket :p huff jaa det går kjempe sakte! Hvor mange dpo er du? Jeg er i karantene jeg også, tok test idag så må vente på svar da :p

Back
Topp