Tok ny test. Nå tror jeg at jeg ser strek på ekte!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det uten å åpne bildene dine en gangViser sikkert ikke her. Men trooooor jeg ser noe
! Tørr ikke gratulere deg ennå, men dette ser jo veldig lovende ut!Føler også jeg ser noe her, heiaheia!Viser sikkert ikke her. Men trooooor jeg ser noe

Syns jeg ser noe jaViser sikkert ikke her. Men trooooor jeg ser noe
men venter på tester fra billigtester. Tok en test siden jeg har vært så kvalm i dag. Men er jo altfor tidlig å være kvalm nå
Så tar ingen glede på forskudd før om noen dagerTakk! Jeg hopper nok videre til nestr ikm-gruppe jeg ogDa er dere sikret med innlegg av aksjer iallefall, EL kommer jo nok etterhvertønsker deg masse lykke til
![]()
Jeg kan strykes fra lista og så hopper jeg over til neste ikm ukeLykke til alle sammen!

Jeg er sikkert den eneste her inne som ikke ser noen ting... Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg! Er jo tidlig enda!Viser sikkert ikke her. Men trooooor jeg ser noe
Jeg ser! Håper så for deg!Viser sikkert ikke her. Men trooooor jeg ser noe
blir vel heller skuffa i dagene framover hvis det ikke kommer noen strek 

Er også 8dpo idag, min test er så å si helt blenda den også syns jeg. Bare øynene mine som har såå lyst å se en strekSkjønner ikke at jeg kan forvente noe annet 8DPO, men den forble altså helt kritthvit den tidligtesten![]()