<3 IKM uke 49 <3

Takk <3
Han er litt sær, så spot on der.. Ingen av oss har jobb med særlig høy inntekt. Men med min 80% og hans 100%, samt gårdsbruk på si med sin inntekt, så går vi greit i pluss. Det har vært en tråkk høst i forhold til salg av fôr som vi valgte å legge om til for endel pr siden. Mistet en stor kunde denne uken, så regner med at det er det som har gjort utslaget her.. Vi har minimalt med investeringer i gårdsbruket, noe som gjør at selv om det ikke går så det suser hvert år, så er det alltid i ballanse.. Er jo lov å håpe på at han endrer mening, men har mine tvil..

Kan nok hende det har bidratt til hans bråbestemte beslutning om å ikke prøve videre akkurat nå, men om han får litt tid, tror du da ikke det går seg til? Jeg håper for deg, for det å sårt ønske et barn til å bli "nektet" det, må være så smertefullt, og som igjen kan skape litt gnisninger. Håper dere finner ut av det:Heartred

Aner ikke?:confused004
Har så eggløsningsmerter igjen nå plutselig, og murringer nederst i magen, men ingen EL:confused013 Om ikke EL kommer idag, så må jeg bytte ikm-gruppe.. Der da? Ingen tegn til EL?
Hos meg varierer det veldig om jeg har el-smerter eller ikke.. men føler ikke jeg har hatt el enda. Forrige pp hadde jeg tydelige tegn på EL, mens før der igjen merket jeg ikke når EL var.

Jeg har hatt mensmurringer flere dager på rad og innimellom litt stikkinger i siden, men ingen tydelige tegn. Nå gidder jeg ikke teste mer etter den heller. Blæææ... Lei.. vi kjører på med aksjer hver andre dag, så får vi se hva som skjer..

Skulle gjerne overført positiv El test til dere... Trenger den ikke selv lenger tydeligvis.. Gubben har igjen satt seg på bakbeina, og det blir ikke mer prøving på oss, på ubestemt tid.. Med tanke på at jeg er 36 år, så vil vel det være det samme som å si at drømmen om en liten til er knust... Han ville ikke ta det opp etter MA i september siden jeg var så langt nede. Hadde nå endelig karret meg opp igjen til levelig nivå, og takler hverdagen greit igjen, så nå syntes han visst det var på tide å slippe bomben, samme kveld som jeg fikk positiv el-test og var pangklar til å prøve.. Det resulterte i en kjempekrangel, en haug med tårer, en søvnløs natt og en kjøretur i natt alene og på måfå i flere timer.. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre.. Er helt tom.. 6 små har vi mistet på veien. Har heldigvis 2 flotte barn, som jeg er uendelig takknemlig for, men tomrommet av den som ikke er der tror jeg blir vanskelig, om ikke umulig, å fylle noen gang..
Sendee deg en klem ❤ Håper dere klarer å finne ut av det og kanskje han trenger en liten pause over nyttår ❤

Hos meg varierer det veldig om jeg har el-smerter eller ikke.. men føler ikke jeg har hatt el enda. Forrige pp hadde jeg tydelige tegn på EL, mens før der igjen merket jeg ikke når EL var.

Jeg har hatt mensmurringer flere dager på rad og innimellom litt stikkinger i siden, men ingen tydelige tegn. Nå gidder jeg ikke teste mer etter den heller. Blæææ... Lei.. vi kjører på med aksjer hver andre dag, så får vi se hva som skjer..

Da er dere sikret med innlegg av aksjer iallefall, EL kommer jo nok etterhvert:happy: ønsker deg masse lykke til:Heartred

Eggløsningsslim kommer det før, under eller etter eggløsning? Hva er deres erfaring? :cat:

Hos meg kommer det alltid før, en gang kom det 6 dager før EL :wacky: Så jeg bruker el-tester for å vite hva som foregår, hvis ikke blir det veldig mye babydans over lang tid:D

Hos meg kommer det alltid før, en gang kom det 6 dager før EL :wacky: Så jeg bruker el-tester for å vite hva som foregår, hvis ikke blir det veldig mye babydans over lang tid:D

Hehe skjønner, jeg tok el tester men så gikk jeg tom men tok disse da jeg trodde jeg skulle ha el. ( har nettopp sluttet på ppiller og har ikke noe kontroll på syklus) el test negative også fikk jeg 3 dager med slim , så satser på at det har klaffet da :D:happy:

Jeg er på 4 dpo i dag og jeg er så tolmodige når tester dere? Jeg har gjørt noe og hatt noen svak posetiv men noen negative etterpå. Noen her sett negativ men fått litt mer strek utover dagen. Er så blir gal her
Du kan umulig være 4 DPO om du har testet positivt. Kan du ha hatt el tidligere? Når hadde du mens sist? Det er vel vanlig å teste rundt 10 dpo +/-, men dersom du er usikker på El, så ville jeg testet 1x per dag eller annenhver dag fremover for å se om det stiger noe.

Du kan umulig være 4 DPO om du har testet positivt. Kan du ha hatt el tidligere? Når hadde du mens sist? Det er vel vanlig å teste rundt 10 dpo +/-, men dersom du er usikker på El, så ville jeg testet 1x per dag eller annenhver dag fremover for å se om det stiger noe.

ja jeg og mener jeg ha det før.. jeg er veldig usikker på mensen jeg begynte å få tråper med blod to til tre dager før jeg følte den var helt normal. Men som den pleier den 4 men kan være di to tre dagen når det kommer no. Men har regna fra den 4. vente å se. Jeg er veldig usikker og den var ikke lenge som den pleier heller... jeg prøver bare å få kontroll på dette selv og jeg håper på det er riktig den 4 derfor ble jeg rar når den var posetiv når men tenker den var negativ

God morgon alle :) kan slettast frå lista her, da el ikkje har dukka opp enda. Har hoppa inn i ny ikm gruppe :D Lykke til alle sammen, håper på mangen positive tester før jul :smiley-angelic001

Dpo 8 - blenda test, og tegn på TR. Men det regnet jeg nesten med
Skal ta ny om to dager å se. Hadde selvsagt vært hyggelig vist den var positivt, men siden El kom tidligere enn planlagt, så har vi vært i kontakt med Medicus og skal få prøve et FER forsøk i desember! Så jeg sitter med blande tanker, håper på positiv test, men samt gleder med på en måte til TR kommer vist testen er neg på onsdag. Haha. Føler på en måte at vi vett pga hans kvalitet at vi trolig ikke får det til selv, så da blir plutselig TR «kjekt» nå fordi da er vi igang mpt å få sett inn et nydelig embryo. Håper dere forsto den :woot:

Viss du lukker et øye, snur telefonen opp ned og beveger den fort frem og tilbake ser det ut som en strek på vei.. ikke sant???:laughing001:laughing001:laughing001:laughing001

Vedlegg

• D2D80454-DBB7-4218-AC98-2189D53866BE.jpeg
    D2D80454-DBB7-4218-AC98-2189D53866BE.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 115
God morgon alle :) kan slettast frå lista her, da el ikkje har dukka opp enda. Har hoppa inn i ny ikm gruppe :D Lykke til alle sammen, håper på mangen positive tester før jul :smiley-angelic001

Har gjort det samme:) Masse lykke til, vi ses i ikm-gruppe uke 50:greet025

Back
Topp