Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blenda her også idag 9dpo. Håper vi ser en antydning til strek snart!9DPO og blenda igjen. Har vi trua på at det kan dukke opp noe senere da?![]()

Sist jeg var gravid testa jeg negativt 9 dpo og positivt 12 dpo. Ikke mist trua, det er fortsatt tidlig!9DPO og blenda igjen. Har vi trua på at det kan dukke opp noe senere da?![]()
Måtte se på testen en gang til, og syns jeg KANSKJE kan se en bitteliten skygge. Men det syns nok ikke her, og sikkert bare øynene mine som vil se detblir vel heller skuffa i dagene framover hvis det ikke kommer noen strek
![]()

Jeg ser en strek! Men Hvordan er fargen?? Og hvilken test er det?Må spørre åssen tolker dere denne
Om fargen er rosa eller gråFargen? Dette er den tillig fra den som begynner på m fra apoteket
Så artigjeg så streken med en gang, jeg![]()

Jaaa, krysser alt for degSå artigtesten er så og si lik idag, håper på synlig strek snart
![]()

Krysser for at det er noe på gang!Ser rosa ut syns jeg
TakkJaaa, krysser alt for degselv syns jeg disse dpo dagene sniker seg sakte avgårde.. er i karantene i tillegg
![]()
har egentlig ikke troa lenger men får håpe jeg blir overassket Tok test idag jeg ogsåTakkhar egentlig ikke troa lenger men får håpe jeg blir overassket
huff jaa det går kjempe sakte! Hvor mange dpo er du? Jeg er i karantene jeg også, tok test idag så må vente på svar da
![]()
jeg er bare 4 dpo