<3 IKM uke 49 <3

3 dpo, selv om FF satte kryss og mente EL var en dag før. Det stemmer ikke helt med eggløsninstester og -smerter, så jeg satser på 3 dpo :rolleyes:

1993AE96-0511-450D-814E-1B57C1EE1093.jpeg

Blir alltid like hæppi når jeg får kryss i grafen :D temperaturen min ligger forsåvidt mye lavere denne gangen en tidligere. Har stort sett vært oppe i 36,80 etter EL. Det kan kanskje ha sammenheng med kaldere vær ute? Alt man skal tenke over...:bored::angelic:

I dag har jeg kommet på 6 dpo og veldig kvalm men valgt og vente med å teste meg tar en på torsdag eller prøver jeg og vente lenge som mulig

8dpo i dag, blenda test på morgenen, men innbiller meg at jeg ser «noe» på samme testen nå :rolleyes: er jo bare å vente da, som alltid... hahaha

3 DPO i dag og dagene snegler seg virkelig forbi nå.

Har hatt en følelse av press i livmorområdet og cm er melkeaktig. Tempen droppet ned litt i dag, noe den egentlig ikke pleier å gjøre, så er jo spennende å følge med. Egget har nok ikke implantert enda uansett, så er vel begrenset hva man kan kjenne :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20201124-170653_Premom.jpg
    Screenshot_20201124-170653_Premom.jpg
    18,3 KB · Visninger: 56
Hei!
Jeg er inne her og sniker litt, håper på litt råd <3
Jeg var hos gynekolog for 5 dager siden (forrige Torsdag) og fikk beskjed om at jeg «nettop» (hvor lenge er -nettop-?) hadde hatt eggløsning! Nå sitter jeg hjemme med skikkelig vonde pupper, det gjør så vondt når klærne kommer borti nippelen eller katten går over puppene! Men det er vel ALT for tidlig å teste om det kan være graviditet? Har også hatt bittelitt «lekasje» fra puppene idag... IKM er egentlig imorgen, men med så forsinket eggløsning blir vel den forskjøvet? Blir helt forvirra oppi dpo og ikm og hadde egentlig bestemt meg for å legge synptomjakt på hylla, men det er SÅ SÅRT!!! Så da er det litt vanskelig å overse:wideyed:
Hva hadde dere gjort? Rast på butikken og kjøpt en test, eller sett an enda lenger?

Hei!
Jeg var hos gynekolog for 5 dager siden (forrige Torsdag) og fikk beskjed om at jeg «nettop» (hvor lenge er -nettop-?) hadde hatt eggløsning! Nå sitter jeg hjemme med skikkelig vonde pupper, det gjør så vondt når klærne kommer borti nippelen eller katten går over puppene! Men det er vel ALT for tidlig å teste om det kan være graviditet? Har også hatt bittelitt «lekasje» fra puppene idag... IKM er egentlig imorgen, men med så forsinket eggløsning blir vel den forskjøvet? Blir helt forvirra oppi dpo og ikm og hadde egentlig bestemt meg for å legge synptomjakt på hylla, men det er SÅ SÅRT!!! Så da er det litt vanskelig å overse:wideyed:
Hva hadde dere gjort? Rast på butikken og kjøpt en test, eller sett an enda lenger?

Jeg hadde sikkert dratt på butikken ved første anledning og kjøpt en test. Men om du klarer å vente, har det jo ikke noe å si. Des lenger du venter, des mer sikker er resultatet på testen. :) Her har jeg et mål om å vente med å teste til jeg er forbi ikm.

Hei!

Hehe, for å si det sånn... jeg hadde ikke KLART å vente :rolleyes::hilarious: Nå spørs det jo veldig hvor lenge det er siden EL da, selvsagt.

:wideyed:o_O
Hehe, for å si det sånn... jeg hadde ikke KLART å vente :rolleyes::hilarious: Nå spørs det jo veldig hvor lenge det er siden EL da, selvsagt.

Ja, det er jo det som er litt usikkert, jeg skjønner ikke helt hva gynekologen mente med at jeg nettop hadde hatt eggløsning:smiley-ashamed004 Det heller litt mot en tur på butikken, men jeg kan jo være bare 6-7 dpo også:shifty::hilarious: Jeg hadde lagt prøvingen litt på hylla etter SA og kjemisk, men dette var litt vanskelig å ikke «overanalysere» :eek::rolleyes:

Jeg hadde sikkert dratt på butikken ved første anledning og kjøpt en test. Men om du klarer å vente, har det jo ikke noe å si. Des lenger du venter, des mer sikker er resultatet på testen. :) Her har jeg et mål om å vente med å teste til jeg er forbi ikm.

takk for svar! Jeg vil jo helst vente så lenge som mulig for å unngå unødvendige skuffelser langs veien, men sliter litt med å bestemme meg ikveld for SÅ såre er det ikke vanlig at puppene mine er:laughing001

:wideyed:o_O

Ja, det er jo det som er litt usikkert, jeg skjønner ikke helt hva gynekologen mente med at jeg nettop hadde hatt eggløsning:smiley-ashamed004 Det heller litt mot en tur på butikken, men jeg kan jo være bare 6-7 dpo også:shifty::hilarious: Jeg hadde lagt prøvingen litt på hylla etter SA og kjemisk, men dette var litt vanskelig å ikke «overanalysere» :eek::rolleyes:
Test!!!! :-D

Blenda test på ettermiddagsurin

Back
Topp