<3 IKM uke 42 <3

Takk for at du holder håpet mitt i live. ;)

Morsomt hvor mange som ditchet daten i morgen, så da ble det oppsatt ny date på lørdag. Sikkert mange av oss som blir å teste frem til IKM, når du også skal teste, med mindre hun sure, kjipe tanta dukker opp.

Natta...
Haha føler med dem da, er skikkelig grusomt å holde seg! kjenner det allerede nå, 3dpo :P flaauut!
Ja selvfølgelig er det håp :D
Det er flott for min del at dere venter ja så får jeg bli med på testefesten! :D Hurraa!

Nattii :D

Herregud nå lurte du meg skikkelig!!!! Fyyyy..
Trodde du hadde testet nå! :p
Vet ikke om noen som er mer sensitiv enn A1 og CBD, men jeg hadde svidd av en A1 test! De stoler jeg mest på :) Aldri fått skygger på dem eller sett noen som har fått det :p

Hahaha! :hilarious: Beklager, var ikke meningen å lure deg! :) Var bare for å illustrere hvor BLIND jeg er på å tyde streker. :P

Så lenge TR glimrer med sitt fravær, er det fortsatt håp. :)

Jeg skal på hyttetur på lørdagsmorgen og det kommer til å bli litt fuktig på kvelden, håper jeg vet innen da hva som foregår inni magen, for jeg vil drikke kaffe med baileys hvis det ikke er en spire å ta hensyn til! :p

Får håpe vi må skåle med saft du og jeg på lørdagskvelden. ;)

Haha juuupp! ;)
Kaffe og Baileys her å, ominomme :D

Tr kom i går kveld. Satt og hulket på do, mens sambo sto og trøstet så godt han kunne. #livetsomprøversucks

Lykke til dere andre! Håper dere blir preggers alle sammen <3

Tr kom i går kveld. Satt og hulket på do, mens sambo sto og trøstet så godt han kunne. #livetsomprøversucks

Åh, så leit... Vet akkurat hvordan skuffelsen, sorgen, fortvilelsen, sinne og oppgittheta osv. føles når TR kommer etter å ha levd med håpet i flere uker. Godt du har en samboer som trøstet deg. Håper spiren sitter neste PP, lykke til så masse og god helg! :Heartred

Så leit. Vet akkurat hvordan det er. Det vi får tar med oss er at vi har gode kjærester som er der for oss :-) Prøv å kose deg i helga. Nyt noen glass vin, så kommer det nye muligheter igjen etter hvert. Lykke til!

Heeey folkens! :blackalien:

Jeg får skylde meg sjøl som ikke fulgte med her i går - fikk ikke med meg at date'n var utsatt. Jeg fikk date med meg selv! FML :dead::dead::dead:

Testa jeg da! Fikk blenda jeg da! Men neida, såå.. :hilarious:

Men Lambi'83, synes jeg skimtet en strek på testen din fra i går, mulig det er skygge..? Blir spennende å se i morra :D

Hahaha! :hilarious: Beklager, var ikke meningen å lure deg! :) Var bare for å illustrere hvor BLIND jeg er på å tyde streker. :p
Hoho skjønte jo det når jeg leste da :P men så jo på bilde at det var positive tester FØR jeg leste :P hahah

Arrgh! Jeg tror TR er på vei... :grumpy: Mannen ringte i stad på vei hjem fra jobb og spurte om hva de ingrediensene vi manglet til middag var. Jeg sa hva det var, og han lurte på om jeg kunne sende det til han på sms. Det var TO-TRE ting liksom. Jeg ble supergrinete, bjeffet og glefset og sa - det måtte jo kunne gå an å huske noen få ting! Og om ikke han også kanskje kunne begynne å skrive huske-/innkjøpsliste selv! :sorry: Uff, sa jo selvsagt unnskyld etterpå når han kom hjem og sa at det tydeligvis er PMS her i gården som har startet opp... :shifty:

Arrgh! Jeg tror TR er på vei... :grumpy: Mannen ringte i stad på vei hjem fra jobb og spurte om hva de ingrediensene vi manglet til middag var. Jeg sa hva det var, og han lurte på om jeg kunne sende det til han på sms. Det var TO-TRE ting liksom. Jeg ble supergrinete, bjeffet og glefset og sa - det måtte jo kunne gå an å huske noen få ting! Og om ikke han også kanskje kunne begynne å skrive huske-/innkjøpsliste selv! :sorry: Uff, sa jo selvsagt unnskyld etterpå når han kom hjem og sa at det tydeligvis er PMS her i gården som har startet opp... :shifty:

Jeg var skikkelig sint i helgen for ingenting, og tror det skyldes hormoner i kroppen.

Ser streken godt :) men stoler ikke på disse lengre, da jeg fikk skikkelig lurestreker sist pp! Men håper dette er babystrek da :D

Det gjør ikke jeg heller! ;)

Åh, nei :( :( Håper armkroken hjelper bittebittelitt.... *KLEM*

Back
Topp