jaJa jeg så det selv også at den var blenda. Enda tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaJa jeg så det selv også at den var blenda. Enda tidlig![]()
Haha føler med dem da, er skikkelig grusomt å holde seg! kjenner det allerede nå, 3dpoTakk for at du holder håpet mitt i live.
Morsomt hvor mange som ditchet daten i morgen, så da ble det oppsatt ny date på lørdag. Sikkert mange av oss som blir å teste frem til IKM, når du også skal teste, med mindre hun sure, kjipe tanta dukker opp.
Natta...
Hvilket apotek selger de?Herregud nå lurte du meg skikkelig!!!! Fyyyy..
Trodde du hadde testet nå!
Vet ikke om noen som er mer sensitiv enn A1 og CBD, men jeg hadde svidd av en A1 test! De stoler jeg mest påAldri fått skygger på dem eller sett noen som har fått det
![]()
Herregud nå lurte du meg skikkelig!!!! Fyyyy..
Trodde du hadde testet nå!
Vet ikke om noen som er mer sensitiv enn A1 og CBD, men jeg hadde svidd av en A1 test! De stoler jeg mest påAldri fått skygger på dem eller sett noen som har fått det
![]()
Beklager, var ikke meningen å lure deg! Så lenge TR glimrer med sitt fravær, er det fortsatt håp.
Jeg skal på hyttetur på lørdagsmorgen og det kommer til å bli litt fuktig på kvelden, håper jeg vet innen da hva som foregår inni magen, for jeg vil drikke kaffe med baileys hvis det ikke er en spire å ta hensyn til!
Får håpe vi må skåle med saft du og jeg på lørdagskvelden.![]()
Tr kom i går kveld. Satt og hulket på do, mens sambo sto og trøstet så godt han kunne. #livetsomprøversucks
Lykke til dere andre! Håper dere blir preggers alle sammen <3

Tr kom i går kveld. Satt og hulket på do, mens sambo sto og trøstet så godt han kunne. #livetsomprøversucks

Hoho skjønte jo det når jeg leste daHahaha!Beklager, var ikke meningen å lure deg!
Var bare for å illustrere hvor BLIND jeg er på å tyde streker.
![]()
Mannen ringte i stad på vei hjem fra jobb og spurte om hva de ingrediensene vi manglet til middag var. Jeg sa hva det var, og han lurte på om jeg kunne sende det til han på sms. Det var TO-TRE ting liksom. Jeg ble supergrinete, bjeffet og glefset og sa - det måtte jo kunne gå an å huske noen få ting! Og om ikke han også kanskje kunne begynne å skrive huske-/innkjøpsliste selv!
Uff, sa jo selvsagt unnskyld etterpå når han kom hjem og sa at det tydeligvis er PMS her i gården som har startet opp... 
Arrgh! Jeg tror TR er på vei...Mannen ringte i stad på vei hjem fra jobb og spurte om hva de ingrediensene vi manglet til middag var. Jeg sa hva det var, og han lurte på om jeg kunne sende det til han på sms. Det var TO-TRE ting liksom. Jeg ble supergrinete, bjeffet og glefset og sa - det måtte jo kunne gå an å huske noen få ting! Og om ikke han også kanskje kunne begynne å skrive huske-/innkjøpsliste selv!
Uff, sa jo selvsagt unnskyld etterpå når han kom hjem og sa at det tydeligvis er PMS her i gården som har startet opp...
![]()
Ser streken godtmen stoler ikke på disse lengre, da jeg fikk skikkelig lurestreker sist pp! Men håper dette er babystrek da
![]()
Testing i morgen tidlig.
Billig strips eller cb digital?
11 dpo
Er dere andre klare til testing i morgen tidlig?