Mirasi
Forelsket i forumet
Jeg begynte testefesten i dag jeg, 7 dpo
Ble snøblind faktisk![]()
Din tjuvstarter!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg begynte testefesten i dag jeg, 7 dpo![]()
Haha.. Okei jeg får innrømme jeg testet i dag jeg også. HELT hvitt.. men jeg føler det så på meg at jeg er gravid så jeg holder trua opp enda![]()
Snakk om mangel på is i magen da...

Min test var også negativ, og har tørrere tapp så Tanta kommer nok ganske snart
Går helt fint, trøster oss med at legene sa vi burde vente 1år etter endt cellegift.
Kommer til å ny test lørdags morgen igjen, just in case for da blir det kalas![]()
What?!? Heeeey, dere jukser!Snakk om mangel på is i magen da...
![]()
Men kjedelig at de ble blendahvite, skal se at det dukker opp streker etter streker I MORGEN! Når vi EGENTLIG skulle teste!![]()
![]()
Haha. Hadde vært til pass for oss
Men tror egentlig det er tidlig å teste. Ovia min sier jeg kan teste søndag, kanskje prøve da tenker jeg..
Ingen som vil svare en stakkars liten sørlending som ikke skjønner en dritt??Vet ikke hvor mange DPO jeg er;eller om jeg I det hele tatt er I dpo - land. Cd 20;og ikke hatt noen positive EL-Tester. ..kun peak; low så peak igjen. Grønnere ifht dette nå enn før e begynte å el-testepå ovia stod det først at den grønne perioden starta 02 denne mnd;etter El tester ble den flytta til start 08...Hva hadde dere kloke hoder tenkt??
![]()
Din tjuvstarter!!![]()

Haha.. Okei jeg får innrømme jeg testet i dag jeg også. HELT hvitt.. men jeg føler det så på meg at jeg er gravid så jeg holder trua opp enda![]()
What?!? Heeeey, dere jukser!Snakk om mangel på is i magen da...
![]()
Men kjedelig at de ble blendahvite, skal se at det dukker opp streker etter streker I MORGEN! Når vi EGENTLIG skulle teste!![]()
![]()

Testetøsa overfalte meg! Jeg hadde ikke sjans!!!![]()
Så bra! Hold på trua!!![]()
![]()
Tipper egentlig det er tidlig for oss alleFF har satt min testdag NESTE lørdag, så det er nok tidlig for meg å teste i morgen også. Får se hva jeg gjør, ettersom flere av dere allerede har gått bort fra avtalen.![]()
Tipper egentlig det er tidlig for oss allemen er ikke neste lørdag etter din ikm?
Så nå er planen å vente til søndag... ehm.. hvis jeg klarer. Haha![]()
Er vel noe allaSkulle gjerne ha svart deg, men har null peil på Ovia. Er det á la fertility friend? Testet du én eller flere ganger pr. dag? Hvor lang syklus har du vanligvis (gjennomsnittlig), og når bruker EL som regel å være?
Jo, IKM er egentlig satt til tirsdag i følge FF, da er jeg i CD 30, men TR har kommet på dag 32-33 siste par PP´ene etter SA, så FF satte testdato til 22.
Nei! NY testdate!! Vi tar FELLES testedag på LØRDAG! Er dere game?
Er testetøsa meg eller? Hehe..
Jeg er med
Hadde egentlig tenkt søndag men lørdag går helt fint for meg
Er vi fler?

Jeg er med
Hadde egentlig tenkt søndag men lørdag går helt fint for meg
Er vi fler?