<3 IKM uke 42 <3

Ingen som vil svare en stakkars liten sørlending som ikke skjønner en dritt??:cool::confused::eek:

Kunne ønske at jeg hadde et godt svar til deg! Ikke gøy når kroppen ikke samarbeider :( Jeg er ikke helt overbevist over Ovia må jeg innrømme, men det er personlig erfaring. Men har du hatt andre tegn på at du kunne ha hatt EL da?? Slim? Vondter??

Kunne ønske at jeg hadde et godt svar til deg! Ikke gøy når kroppen ikke samarbeider :( Jeg er ikke helt overbevist over Ovia må jeg innrømme, men det er personlig erfaring. Men har du hatt andre tegn på at du kunne ha hatt EL da?? Slim? Vondter??
Aldri lagt merke til det...:oops::oops: slim syns e det har vært I rykk og napp...får bare te g-test om 10 dager eller no;så får vi se...

Når denne testetøsa her får slippe løs så tar hun helt av! Testet i morres, den var blenda, men syntes det var "noe". Og da måtte jeg jo teste igjen i kveld - eier ikke selvkontroll, bare så det er sagt! Kom svaaaaak strek før tidsfrist, og her er den tørket....:

Skjermbilde 2016-10-13 kl. 21.22.35.png

Ikke det beste bilde, men :P Vanskelig å fange opp "streken".... Men ser dere no??

Når denne testetøsa her får slippe løs så tar hun helt av! Testet i morres, den var blenda, men syntes det var "noe". Og da måtte jeg jo teste igjen i kveld - eier ikke selvkontroll, bare så det er sagt! Kom svaaaaak strek før tidsfrist, og her er den tørket....:

Vis vedlegget 202196

Ikke det beste bilde, men :P Vanskelig å fange opp "streken".... Men ser dere no??
Mulig jeg ser noe:cool::cool:

Tirsdag?!? Er jo kjempelenge til jo! :p Gleder meg til resultatet på din GT. :)

Det er flere som har inngått en testdate I MORGEN! Iiiiik!! Men akkurat nå er jeg dessverre ikke videre optimistisk, har ganske kraftige magesmerter, så det kjennes ut som TR er på vei, nesten 1 uke for tidlig. Foreløpig er tappen skyhøy, men har ikke noe særlig med symptomer, så. Dessuten spottet jeg brunlig såvidt det var i går. Ikke godt å vite hvordan denne PP'n ender gitt...

Jaa er lenge til :( Da er jeg 8dpo.. Så klarer ikke holde meg særlig lenge! Grunnen til det er vel en blanding av at jeg er spent og at jeg liker ikke å få falske forhåpninger så vil heller ha neg test :P

Har fått det med meg, men ser mange har gått på en testesmell i dag :D :D
Tror ikke det er noe tr på gang hos deg, alt for tidlig! Håper på festesmerter :D:D

Vis vedlegget 202196

Ikke det beste bilde, men :p Vanskelig å fange opp "streken".... Men ser dere no??
Hvilke tester er det? Mange dpo? ser en strek jeg :)

Er vel noe alla:):) testet en gang hver morgen;av og til på kvelden...syklus vanligvis har vært på 29 dager ca...aldri testa etter El før;så aner ikke når den pleier å være....trodde den var ca I midten a syklus???

Vanligvis hvis du har en syklus på 28 dager, så skal EL være den 14. CD, og lutealfasen er stort sett på 14 dager. MEN - denne kan variere med én til to dager, mens folikkelfasen er den som stort sett kan være variabel, dette gjelder spesielt for de som har lengre sykluser. Da skjer EL alt i fra 15-20 CD. Noen har også superkorte lutealfaser, dvs. mindre enn 8-10 dager, og da kan det bli vanskelig for egget å feste seg. Tidvis kan egget forsøke å slippe tidlig i folikkelfasen, men dersom det ikke går, kan det prøve igjen noen dager senere. Det betyr at man kan slå ut positivt på EL-tester, deretter blir de svake, for så å øke i styrke igjen.

Håper det var litt forståelig, er ikke så grei denne kroppen og alle disse hormonene! ;)

Jeg er verdens dårligste på å tyde streker, selv når dem er supertydelige! :P

Her er mine fra tidligere i sommer, og jeg måtte spørre om de fremstod positive, fordi jeg ante ikke helt hvordan det skulle se ut og måtte få de bekreftet. :hilarious:

Hvilke GT tester dere med? Noen som er gode på 11 DPO? Kan hende jeg må ut og kjøpe i morgen, har bare RFSU-strimler, en A1 GT og CBD med ukesindikator liggende. Vet noen slår ut på lavt HCG-nivå, som f.eks. sistnevnte, men denne er dyr og vil ikke brenne av den før det er 100% sikkert fra andre tester.

Vedlegg

• IMG_1700.JPG
    IMG_1700.JPG
    300,3 KB · Visninger: 74
Jaa er lenge til :( Da er jeg 8dpo.. Så klarer ikke holde meg særlig lenge! Grunnen til det er vel en blanding av at jeg er spent og at jeg liker ikke å få falske forhåpninger så vil heller ha neg test :p

Har fått det med meg, men ser mange har gått på en testesmell i dag :D :D
Tror ikke det er noe tr på gang hos deg, alt for tidlig! Håper på festesmerter :D:D

Takk for at du holder håpet mitt i live. ;)

Morsomt hvor mange som ditchet daten i morgen, så da ble det oppsatt ny date på lørdag. Sikkert mange av oss som blir å teste frem til IKM, når du også skal teste, med mindre hun sure, kjipe tanta dukker opp.

Natta...

Vis vedlegget 202196

Ser streken godt :) men stoler ikke på disse lengre, da jeg fikk skikkelig lurestreker sist pp! Men håper dette er babystrek da :D

Vanligvis hvis du har en syklus på 28 dager, så skal EL være den 14. CD, og lutealfasen er stort sett på 14 dager. MEN - denne kan variere med én til to dager, mens folikkelfasen er den som stort sett kan være variabel, dette gjelder spesielt for de som har lengre sykluser. Da skjer EL alt i fra 15-20 CD. Noen har også superkorte lutealfaser, dvs. mindre enn 8-10 dager, og da kan det bli vanskelig for egget å feste seg. Tidvis kan egget forsøke å slippe tidlig i folikkelfasen, men dersom det ikke går, kan det prøve igjen noen dager senere. Det betyr at man kan slå ut positivt på EL-tester, deretter blir de svake, for så å øke i styrke igjen.

Håper det var litt forståelig, er ikke så grei denne kroppen og alle disse hormonene! ;)
Takk:D:D:D nå skjønte e faktisk mye mer:cool::D:D Bra forklart:D:D❤❤❤takk søde du❤❤

Jeg er verdens dårligste på å tyde streker, selv når dem er supertydelige! :P

Her er mine fra tidligere i sommer, og jeg måtte spørre om de fremstod positive, fordi jeg ante ikke helt hvordan det skulle se ut og måtte få de bekreftet. :hilarious:

Hvilke GT tester dere med? Noen som er gode på 11 DPO? Kan hende jeg må ut og kjøpe i morgen, har bare RFSU-strimler, en A1 GT og CBD med ukesindikator liggende. Vet noen slår ut på lavt HCG-nivå, som f.eks. sistnevnte, men denne er dyr og vil ikke brenne av den før det er 100% sikkert fra andre tester.

Jeg skal også kjøpe, og vil gjerne ha tips jeg også. Jeg har lest en del bra om A1

Jeg er verdens dårligste på å tyde streker, selv når dem er supertydelige! :p

Herregud nå lurte du meg skikkelig!!!! Fyyyy..
Trodde du hadde testet nå! :p
Vet ikke om noen som er mer sensitiv enn A1 og CBD, men jeg hadde svidd av en A1 test! De stoler jeg mest på :) Aldri fått skygger på dem eller sett noen som har fått det :P

Back
Topp