<3 IKM uke 42 <3

Haha.. Okei jeg får innrømme jeg testet i dag jeg også. HELT hvitt.. men jeg føler det så på meg at jeg er gravid så jeg holder trua opp enda:)

Jeg begynte testefesten i dag jeg, 7 dpo:hilarious::hilarious::hilarious:

Ble snøblind faktisk:hilarious::hilarious::hilarious:

What?!? Heeeey, dere jukser! :rulez Snakk om mangel på is i magen da... :laughing005 :laughing021

Men kjedelig at de ble blendahvite, skal se at det dukker opp streker etter streker I MORGEN! Når vi EGENTLIG skulle teste! ;) :P

Min test var også negativ, og har tørrere tapp så Tanta kommer nok ganske snart :)
Går helt fint, trøster oss med at legene sa vi burde vente 1år etter endt cellegift.
Kommer til å ny test lørdags morgen igjen, just in case for da blir det kalas ;)

Så lenge TR glimrer med sitt fravær, er det fortsatt håp. :)

Jeg skal på hyttetur på lørdagsmorgen og det kommer til å bli litt fuktig på kvelden, håper jeg vet innen da hva som foregår inni magen, for jeg vil drikke kaffe med baileys hvis det ikke er en spire å ta hensyn til! :P

Får håpe vi må skåle med saft du og jeg på lørdagskvelden. ;)

What?!? Heeeey, dere jukser! :rulez Snakk om mangel på is i magen da... :laughing005 :laughing021

Men kjedelig at de ble blendahvite, skal se at det dukker opp streker etter streker I MORGEN! Når vi EGENTLIG skulle teste! ;) :P

Haha. Hadde vært til pass for oss
Men tror egentlig det er tidlig å teste. Ovia min sier jeg kan teste søndag, kanskje prøve da tenker jeg..

Haha. Hadde vært til pass for oss
Men tror egentlig det er tidlig å teste. Ovia min sier jeg kan teste søndag, kanskje prøve da tenker jeg..

FF har satt min testdag NESTE lørdag, så det er nok tidlig for meg å teste i morgen også. Får se hva jeg gjør, ettersom flere av dere allerede har gått bort fra avtalen. :P

Vet ikke hvor mange DPO jeg er;eller om jeg I det hele tatt er I dpo - land. Cd 20;og ikke hatt noen positive EL-Tester. ..kun peak; low så peak igjen. Grønnere ifht dette nå enn før e begynte å el-teste:rolleyes::rolleyes: på ovia stod det først at den grønne perioden starta 02 denne mnd;etter El tester ble den flytta til start 08...Hva hadde dere kloke hoder tenkt??:):)
Ingen som vil svare en stakkars liten sørlending som ikke skjønner en dritt??:cool::confused::eek:

Skulle gjerne ha svart deg, men har null peil på Ovia. Er det á la fertility friend? Testet du én eller flere ganger pr. dag? Hvor lang syklus har du vanligvis (gjennomsnittlig), og når bruker EL som regel å være?

Men kjedelig at de ble blendahvite, skal se at det dukker opp streker etter streker I MORGEN! Når vi EGENTLIG skulle teste! ;) :p

Dette var rett og slett staffen for å ikke vente!!:hilarious::hilarious::hilarious:

Tipper egentlig det er tidlig for oss alle :) men er ikke neste lørdag etter din ikm?

Så nå er planen å vente til søndag... ehm.. hvis jeg klarer. Haha :)

Jo, IKM er egentlig satt til tirsdag i følge FF, da er jeg i CD 30, men TR har kommet på dag 32-33 siste par PP´ene etter SA, så FF satte testdato til 22.

Nei! NY testdate!! Vi tar FELLES testedag på LØRDAG! Er dere game?

Skulle gjerne ha svart deg, men har null peil på Ovia. Er det á la fertility friend? Testet du én eller flere ganger pr. dag? Hvor lang syklus har du vanligvis (gjennomsnittlig), og når bruker EL som regel å være?
Er vel noe alla:):) testet en gang hver morgen;av og til på kvelden...syklus vanligvis har vært på 29 dager ca...aldri testa etter El før;så aner ikke når den pleier å være....trodde den var ca I midten a syklus???

Jo, IKM er egentlig satt til tirsdag i følge FF, da er jeg i CD 30, men TR har kommet på dag 32-33 siste par PP´ene etter SA, så FF satte testdato til 22.

Nei! NY testdate!! Vi tar FELLES testedag på LØRDAG! Er dere game?

Jeg er med:)
Hadde egentlig tenkt søndag men lørdag går helt fint for meg :)

Er vi fler?

Back
Topp