I følge FF er testdag satt til 22. oktober, så jeg kan settes opp da er du snill.![]()
Så absolutt!! Lykke til!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I følge FF er testdag satt til 22. oktober, så jeg kan settes opp da er du snill.![]()
Så absolutt!! Lykke til!!![]()
![]()
Takk og lykke til selv. Tiden i DPO-land går treeegt... Men hvordan klarte FF å flytte deg en dag tilbake? Aldri hørt om før?
Den kan forandre seg omtrent hele tiden. Selv om det er en heltrukket linje. Den analyserer jo ut i fra opplysninger som er gitt og hvis det tilkommer opplysninger som kan tyde på at den har tenkt feil før så forandrer den meningDet som er med temping er jo etterpåklokskap, det er ulempen med det!
Men jeg har vært borti at den har gjort det før, så var forberedt![]()
Blærh, hadde heller likt at den hadde satt meg frem i stedet for tilbake. Forutsatt at vi hadde truffet på EL uansett da.![]()
Men med pos. test i går, er det jo sannsynlig at EL er i dag?Forbanna dritt.. fikk pos el test i dag men har kranglet med mannen så får ikke lagt inn aksjer.. Altså jeg orker ikke tanken på det akkurat nå.. så jævla typisk!! Den ene dagen i mnd hvor det er viktigst! Ikke det at det var en stor krangel men uansett...
Ooææææ.. kan ikke la det gå ifra deg daJoda men det frister ikke så veldig siden vi på en måte ikke for "snakket oss ferdig" i og med at vi er på helgebesøk hos svigers.. I tillegg ble mannen sur å gikk og la seg, han sovnet momentant.
Takk <3 god natt !
FF flyttet meg en dag tilbake, så er stadig 3 dpo, men det stemmer mer i forhold til mine beregningerÅh, måtte dagene fly!!
![]()
Drakk nettopp en liten kopp kaffelatte (1/2 cm med kaffe og litervis med melk, er ikke voksen nok til å drikke vanlig kaffe ennå
) + en dæsj med sjokolade oppi, og ble über kvalm, delux! Sminkesex er den desidert beste direkte oversettelsen som har skjedd i friends noen gang. Tror teksteren var noe ukonsentrert den dagenTihi...sminkesex hørtes digg ut![]()
Vææh! Nå føler jeg skikkelig for å barfe...Drakk nettopp en liten kopp kaffelatte (1/2 cm med kaffe og litervis med melk, er ikke voksen nok til å drikke vanlig kaffe ennå
) + en dæsj med sjokolade oppi, og ble über kvalm, delux!
Noen andre med "symptomer" allerede?![]()
Ja håper det holderMen med pos. test i går, er det jo sannsynlig at EL er i dag?
Og mulig dere har hatt sex tidligere?
Om dere har sex ila de 4-5 dagene før, på selve EL dagen eller dagen etter EL, så er jo sjansen der.![]()
HihOoææææ.. kan ikke la det gå ifra deg da![]()
Det ble det på morningen ihvertfallMen hva med make-up sex?!!![]()
Hihnei det var veldig leit
Vi fikk lagt inn i dag tidlig da, håper det holder!
![]()
Da var det tanta som kom her ser det ut for :/ Kommer ikke til å melde meg inn i flere ukes-grupper frammover siden jeg blir like skuffa hver gang syklusen er på utur eller tanta kommer til riktig tid..
Lykke til alle sammen <3