<3 IKM uke 42 <3

Det nærmer seg vår uke nå:) går det fint med dere?

Dette blir en spennede uke! Sikkert flere som begynner å teste så vidt :D Alt bra her, bortsett fra at tiden går sakte :P
Med deg, noen symptomer?? :D

Tror jeg hadde positiv EL test mandag kveld. Når hadde du begynt å teste etter EL?
For det er rett at ikke en positiv EL test betyr at man har EL der og da men at det kan gå 12-72 timer til egget slippes?

Vææh! Nå føler jeg skikkelig for å barfe... :yuck: Drakk nettopp en liten kopp kaffelatte (1/2 cm med kaffe og litervis med melk, er ikke voksen nok til å drikke vanlig kaffe ennå :smiley-ashamed005) + en dæsj med sjokolade oppi, og ble über kvalm, delux!

Noen andre med "symptomer" allerede? :p

Jeg er varm på tunga:hilarious::hilarious::hilarious:

CD20- DPO dagene går så treeeeeeigt :(

Vi la inn aksjer 3 og 2 dager før el, og på el-dagen. Jeg var såå snurt fordi han ikke la inn resten av dagene også, da jeg nærmest ba ham om det, men får håpe dette holder:)
I følge FF bør jeg vente til 28.10. med å teste..! Men det kan være pga to avbrutte svangerskap nå, og at syklusen ikke er på plass. For jeg kommer til å teste mandag 17.10. (det er 8 dpo).
Andre som skal teste omtrent da??

20dpo, jeg blir å ta en test på fre/lør siden vi skal ut på lørdagen :)
Status: Driiit sur fordi jeg ikke får nokk kos :p

Last edited:
Jeg å signerer på den:oops::oops::mad: mannen har så lite sex - drive at d e te å bli gaal a:p:cool: cd 17 nå;og EL-Test fortsatt ikke positiv....hrmfff.....
Jeg fikk pressa inn aksjene mine, er nå 3 DPO. Men er så utrolig kosesjuk! Klaga over for lite oppmerksomhet før vi sovnet i går. Huttetu! Stakkars fyr :rolleyes: Og folk som sier at mannfolk vil ha sex heeeele tiden, makan til tull :hilarious:

Jeg fikk pressa inn aksjene mine, er nå 3 DPO. Men er så utrolig kosesjuk! Klaga over for lite oppmerksomhet før vi sovnet i går. Huttetu! Stakkars fyr :rolleyes: Og folk som sier at mannfolk vil ha sex heeeele tiden, makan til tull :hilarious:
Det e så sant!!vissvass:eek::eek::confused::confused:

Må fortelle noe tragi-komisk. Jeg hadde MR-time i morrest, pga. en fot som har skrantet av og på over lengre tid. Sikkert en yrkesskade fra den tiden jeg sprang rundt overalt på stilletthæler. Uansett - fikk et skjema jeg måtte fylle ut før timen, det siste spm. var "er du gravid -> JA/NEI". Jeg svarte "vet ikke", da jeg er 7 DPO i dag. Når personalet leste skjemaet mitt, fikk jeg vite at man tar ikke MR før ETTER 1. trimester, så dersom det er en mulighet for at jeg kan være gravid, så måtte jeg bare gå hjem i dag og komme tilbake en annen gang... SÅ - det bør virkelig være en liten spire i magen nå! Avtalte riktignok en ny time til etter at jeg har fått testet for denne PP´n, forhåpentligvis må jeg ombooke denne nok en gang til etter jul. ;)

Vi la inn aksjer 3 og 2 dager før el, og på el-dagen. Jeg var såå snurt fordi han ikke la inn resten av dagene også, da jeg nærmest ba ham om det, men får håpe dette holder:)
I følge FF bør jeg vente til 28.10. med å teste..! Men det kan være pga to avbrutte svangerskap nå, og at syklusen ikke er på plass. For jeg kommer til å teste mandag 17.10. (det er 8 dpo).
Andre som skal teste omtrent da??

De aksjene skal jo holde, håper det!! :)
Altså, jeg begynner nok 7 dpo - klarer ikke å holde meg lengere enn det :P 4 dpo i dag :D

Har en sånn en jeg og! :meh: Men heldigvis, nå som vi prøver så skjønner han hva som må til :)

Må fortelle noe tragi-komisk. Jeg hadde MR-time i morrest, pga. en fot som har skrantet av og på over lengre tid. Sikkert en yrkesskade fra den tiden jeg sprang rundt overalt på stilletthæler. Uansett - fikk et skjema jeg måtte fylle ut før timen, det siste spm. var "er du gravid -> JA/NEI". Jeg svarte "vet ikke", da jeg er 7 DPO i dag. Når personalet leste skjemaet mitt, fikk jeg vite at man tar ikke MR før ETTER 1. trimester, så dersom det er en mulighet for at jeg kan være gravid, så måtte jeg bare gå hjem i dag og komme tilbake en annen gang... SÅ - det bør virkelig være en liten spire i magen nå! Avtalte riktignok en ny time til etter at jeg har fått testet for denne PP´n, forhåpentligvis må jeg ombooke denne nok en gang til etter jul. ;)

Knis!! Håper på at den timen ikke blir på noen uker :D

Har dere noen symptomer? Jeg syns ikke jeg har noe særlig denne mnd. Normalt bruker jeg å ha ømme pupper på denne tiden av syklusen, men nå er det nada.

Har en sånn en jeg og! :meh: Men heldigvis, nå som vi prøver så skjønner han hva som må til :)
Ikke sant :) Vi er jo forsåvidt grytidlig oppe og ute på jakt hele dagen. Så når kvelden kommer er det ikke mye energi igjen dessverre ;) Men må man så må man:D Får håpe det kommer noe godt ut av det til slutt!

Dette blir en spennede uke! Sikkert flere som begynner å teste så vidt :D Alt bra her, bortsett fra at tiden går sakte :p
Med deg, noen symptomer?? :D

Tiden går veldig sakte her og! Jeg er 6 dpo og synes kroppen er rar om dagen.. Mye murringer og stikking i både mage og korsrygg. Det kan sikkert skyldes andre ting og...røyk på en test i dag da.. Litt tidlig men klarte ikke holde meg:hilarious::hilarious: hvit som snø .

Har du symptomer ?

Back
Topp