Det nærmer seg vår uke någår det fint med dere?
Dette blir en spennede uke! Sikkert flere som begynner å teste så vidt
Med deg, noen symptomer??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det nærmer seg vår uke någår det fint med dere?
Vææh! Nå føler jeg skikkelig for å barfe...Drakk nettopp en liten kopp kaffelatte (1/2 cm med kaffe og litervis med melk, er ikke voksen nok til å drikke vanlig kaffe ennå
) + en dæsj med sjokolade oppi, og ble über kvalm, delux!
Noen andre med "symptomer" allerede?![]()

Signerer den siste der20dpo, jeg blir å ta en test på fre/lør siden vi skal ut på lørdagen
Status: Driiit sur fordi jeg ikke får nokk kos![]()
Jeg å signerer på denSignerer den siste der![]()
Jeg fikk pressa inn aksjene mine, er nå 3 DPO. Men er så utrolig kosesjuk! Klaga over for lite oppmerksomhet før vi sovnet i går. Huttetu! Stakkars fyrJeg å signerer på denmannen har så lite sex - drive at d e te å bli gaal a
cd 17 nå;og EL-Test fortsatt ikke positiv....hrmfff.....

Det e så sant!!vissvassJeg fikk pressa inn aksjene mine, er nå 3 DPO. Men er så utrolig kosesjuk! Klaga over for lite oppmerksomhet før vi sovnet i går. Huttetu! Stakkars fyrOg folk som sier at mannfolk vil ha sex heeeele tiden, makan til tull
![]()
Vi la inn aksjer 3 og 2 dager før el, og på el-dagen. Jeg var såå snurt fordi han ikke la inn resten av dagene også, da jeg nærmest ba ham om det, men får håpe dette holder
I følge FF bør jeg vente til 28.10. med å teste..! Men det kan være pga to avbrutte svangerskap nå, og at syklusen ikke er på plass. For jeg kommer til å teste mandag 17.10. (det er 8 dpo).
Andre som skal teste omtrent da??
Jeg fikk pressa inn aksjene mine, er nå 3 DPO. Men er så utrolig kosesjuk! Klaga over for lite oppmerksomhet før vi sovnet i går. Huttetu! Stakkars fyrOg folk som sier at mannfolk vil ha sex heeeele tiden, makan til tull
![]()
Men heldigvis, nå som vi prøver så skjønner han hva som må til Må fortelle noe tragi-komisk. Jeg hadde MR-time i morrest, pga. en fot som har skrantet av og på over lengre tid. Sikkert en yrkesskade fra den tiden jeg sprang rundt overalt på stilletthæler. Uansett - fikk et skjema jeg måtte fylle ut før timen, det siste spm. var "er du gravid -> JA/NEI". Jeg svarte "vet ikke", da jeg er 7 DPO i dag. Når personalet leste skjemaet mitt, fikk jeg vite at man tar ikke MR før ETTER 1. trimester, så dersom det er en mulighet for at jeg kan være gravid, så måtte jeg bare gå hjem i dag og komme tilbake en annen gang... SÅ - det bør virkelig være en liten spire i magen nå! Avtalte riktignok en ny time til etter at jeg har fått testet for denne PP´n, forhåpentligvis må jeg ombooke denne nok en gang til etter jul.![]()
Ikke santHar en sånn en jeg og!Men heldigvis, nå som vi prøver så skjønner han hva som må til
![]()
Dette blir en spennede uke! Sikkert flere som begynner å teste så vidtAlt bra her, bortsett fra at tiden går sakte
Med deg, noen symptomer??![]()

hvit som snø .Ikke santVi er jo forsåvidt grytidlig oppe og ute på jakt hele dagen. Så når kvelden kommer er det ikke mye energi igjen dessverre
Men må man så må man
Får håpe det kommer noe godt ut av det til slutt!