<3 IKM uke 42 <3

FF flyttet meg en dag tilbake, så er stadig 3 dpo, men det stemmer mer i forhold til mine beregninger :) Åh, måtte dagene fly!!:rolleyes:

Takk og lykke til selv. Tiden i DPO-land går treeegt... Men hvordan klarte FF å flytte deg en dag tilbake? Aldri hørt om før?

Den kan forandre seg omtrent hele tiden. Selv om det er en heltrukket linje. Den analyserer jo ut i fra opplysninger som er gitt og hvis det tilkommer opplysninger som kan tyde på at den har tenkt feil før så forandrer den mening :) Det som er med temping er jo etterpåklokskap, det er ulempen med det!
Men jeg har vært borti at den har gjort det før, så var forberedt :)

Den kan forandre seg omtrent hele tiden. Selv om det er en heltrukket linje. Den analyserer jo ut i fra opplysninger som er gitt og hvis det tilkommer opplysninger som kan tyde på at den har tenkt feil før så forandrer den mening :) Det som er med temping er jo etterpåklokskap, det er ulempen med det!
Men jeg har vært borti at den har gjort det før, så var forberedt :)

Blærh, hadde heller likt at den hadde satt meg frem i stedet for tilbake. Forutsatt at vi hadde truffet på EL uansett da. :P

Forbanna dritt.. fikk pos el test i dag men har kranglet med mannen så får ikke lagt inn aksjer.. Altså jeg orker ikke tanken på det akkurat nå.. så jævla typisk!! Den ene dagen i mnd hvor det er viktigst! Ikke det at det var en stor krangel men uansett...
Men med pos. test i går, er det jo sannsynlig at EL er i dag? :)
Og mulig dere har hatt sex tidligere?
Om dere har sex ila de 4-5 dagene før, på selve EL dagen eller dagen etter EL, så er jo sjansen der. :)

Vææh! Nå føler jeg skikkelig for å barfe... :yuck: Drakk nettopp en liten kopp kaffelatte (1/2 cm med kaffe og litervis med melk, er ikke voksen nok til å drikke vanlig kaffe ennå :smiley-ashamed005) + en dæsj med sjokolade oppi, og ble über kvalm, delux!

Noen andre med "symptomer" allerede? :P

Da var det tanta som kom her ser det ut for :/ Kommer ikke til å melde meg inn i flere ukes-grupper frammover siden jeg blir like skuffa hver gang syklusen er på utur eller tanta kommer til riktig tid..

Lykke til alle sammen <3

Vææh! Nå føler jeg skikkelig for å barfe... :yuck: Drakk nettopp en liten kopp kaffelatte (1/2 cm med kaffe og litervis med melk, er ikke voksen nok til å drikke vanlig kaffe ennå :smiley-ashamed005) + en dæsj med sjokolade oppi, og ble über kvalm, delux!

Noen andre med "symptomer" allerede? :P

Jeg føler alt jeg har noen, men jeg vet det er super tidlig så kanskje det bare er fordi jeg leter etter dem.
For 2 dager siden begynte jeg å blø fra tannkjøttet mens jeg pusset tennene for ingenting.. sånn har jeg vært i de to svangerskapene mine tidligere også. Og i går når jeg la meg så kunne jeg ikke slutte å gråte fordi mannen så 3 min på telefonen
Haha.. så teit! Heldigvis kan han bare le av meg

Har også hatt stikninger i livmoren.
Men som sagt er det mulig jeg "ser" det fordi jeg leter etter det og at det linne ha skjedd uansett

Men med pos. test i går, er det jo sannsynlig at EL er i dag? :)
Og mulig dere har hatt sex tidligere?
Om dere har sex ila de 4-5 dagene før, på selve EL dagen eller dagen etter EL, så er jo sjansen der. :)
Ja håper det holder :P Fikk lagt inn litt aksjer på morgenen i dag, da hadde vi fått snakket ferdig! :) Tror jeg er litt ekstra følsom nå som vi er prøvere, vet ikke hvorfor :/

Det nærmer seg vår uke nå:) går det fint med dere?

Da var det tanta som kom her ser det ut for :/ Kommer ikke til å melde meg inn i flere ukes-grupper frammover siden jeg blir like skuffa hver gang syklusen er på utur eller tanta kommer til riktig tid..

Lykke til alle sammen <3

Åh, nei :( :( Så kjipt!! :( :(

Back
Topp