<3 Ikm Uke 29 <3

Da kan du sette meg på TR....ikke verdens lengste lutealfase men 11 dager er vel innenfor. Nå koser jrg meg med minien min og ligger på sofaen med varmeflaske og ser på gamle mummitrollet episoder :) mini er så herlig og spurte om mamma ville ha hodet i fanget så jeg kunne få "hårkos"
Godt å ha de småtassene altså <3

Tja. Jeg var jo skråsikker på at noe var i gjerdet siden jeg har hatt masse murringer siden 5 dpo. Men nå har de roet seg helt og neg test i dag 9dpo Fortsatt mulig da, men mistet litt gnisten nå

Tja. Jeg var jo skråsikker på at noe var i gjerdet siden jeg har hatt masse murringer siden 5 dpo. Men nå har de roet seg helt og neg test i dag 9dpo Fortsatt mulig da, men mistet litt gnisten nå

Akkurat samme følelsen her. Lurer på om jeg var ekstra var på alle symptomene og at det sikkert er vanlig ellers også. Men jeg krysser fingrene for at det ennå er for tidlig :)

Akkurat samme følelsen her. Lurer på om jeg var ekstra var på alle symptomene og at det sikkert er vanlig ellers også. Men jeg krysser fingrene for at det ennå er for tidlig :)
Jeg har hatt masse symptomer siste dagen , men siden jeg har hatt disse symptomene før pluss negativ test i går har jeg liten tro på det og tempen har også sunket 2 dager på rad :(

Sist gang jeg var gravid så la jeg merke til at urinen var uklar/grumsete. Jeg er litt usikke på når dette skjedde, men etter at jeg måtte ta abort så gikk det over. Er det noen som vet om det er vanlig, eventuelt hvor tidlig kan man forvente at det skjer dersom vanlig?

Var i postkassa og hentet graviditetstestene jeg bestilte på fredag! Ikm 16. Men må ha hatt el tidligere enn antatt? Håper spira holder seg godt fast <3

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    481,8 KB · Visninger: 118
Haha, eg klarte jaggu å brenne av ein test lenge før eg hadde tenkt (heilt kvit), og så kom tr no i ettermiddag.

Egentlig greit å sjå at kroppen fungerar no etter prevensjonsslutt.

Woohoo! Gratulerer :)
første testen du hadde denne perioden?
tusen takk :D første test ja! Hatt mine mistanker da jeg har vært kronisk småkvalm de siste 4-5 dagene. Finner ingen annen grunn til kvalmen, selvom det var litt vel tidlig for gravidkvalmen å melde sin ankomst. Men tar det som et godt tegn hvertfall :)

Var skikkelig dum i dag og falt for fristelsen å kjøpte en test selv om løpet er kjørt pga tempen.
ikke lett å kjøpe tester på apoteket. Cb+ stoler jeg ikke på før ved IKM , cb dig er for tidlig. Så da ble det valunio selv om den også har fått mye kritikk.
Først så den negativ ut ,men etter 10 min var det en svak strek ,og etter 15 min så jeg den godt..
Jeg vet jo at denne streken ikke er gyldig men er nok til at man grubler :(
ImageUploadedByBV Forum1436825461.573385.jpg

Last edited:
Back
Topp