attpåklattnr2
Gift med forumet
joda det var en ekstremt hvit test som lyste mot meg som forventet..hehehe. Jeg er jo max 8 dpo kanskje bare 7 kommer ann på hvem app jeg brukerHar du testet? Eller er det bare jeg som er våken sammen med måkene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
joda det var en ekstremt hvit test som lyste mot meg som forventet..hehehe. Jeg er jo max 8 dpo kanskje bare 7 kommer ann på hvem app jeg brukerHar du testet? Eller er det bare jeg som er våken sammen med måkene![]()
Synes det er veldig greit å få i uke 7 og 12.Så kan man se det tidlig om noe er galt.jeg skal ta duotesten i uke 12 men håper Stortinget kan få ut fingern og godkjenne NIPT testen.Med nipt testen kan du med en enkel blodprøve utelukke trisomi 13,18,21 med 98-99% sikkerthet motfor 85% med duotesten.Fostervannsprøve er uaktuellt pga abortrisiko.Jeg hadde 25 ul forrige!
Og ja det hjalp virkelig.... Selvfølgelig kun fordi det var et risikosvangerskap så håper ikke det samme skjer nå! Men de kommer nok til å lytte hvis jeg føler jeg trenger litt mer oppfølging![]()
Å? Har faktisk ikke hørt om den....går utifra at ikke alle vil få den uansett?Synes det er veldig greit å få i uke 7 og 12.Så kan man se det tidlig om noe er galt.jeg skal ta duotesten i uke 12 men håper Stortinget kan få ut fingern og godkjenne NIPT testen.Med nipt testen kan du med en enkel blodprøve utelukke trisomi 13,18,21 med 98-99% sikkerthet motfor 85% med duotesten.Fostervannsprøve er uaktuellt pga abortrisiko.
Så lenge man vet hvor lite sannsynlig det er så er det jo ikke så skuffende helger. Verre å få den hvite 12 dpo liksomjoda det var en ekstremt hvit test som lyste mot meg som forventet..hehehe. Jeg er jo max 8 dpo kanskje bare 7 kommer ann på hvem app jeg bruker![]()
Blir nok dessverre bare de som har risikosvangerskap og de som er over 38 år som får tilbud om NIPT testen.Å? Har faktisk ikke hørt om den....går utifra at ikke alle vil få den uansett?
Ja fostervannsprøve er skummelt, hadde nok ikke gjort det selv
Viss ikke så vurderer jeg Danmark da sannsynligeten for bla trisomi 21(downs) er større etter 40.Nei syns absolutt det er interessant! Nå var nok ikke jeg den typen risiko forrige graviditet så vil nok ikke få tilbud... Men krysser fingrene for at Stortinget kan skynde seg så du kanskje rekker det!
Det er strek jaJeg trodde jeg var 8dpo, men må være 9dpo utfra hva denne testen sier.. Dette er utrolig og jeg forstår det ikke.. Innenfor tidsfristen Vis vedlegget 125518
Takk, nå må den bare bli sterkere. Etter SA forrige måned fikk jeg ganske svake streker og ikke helt utslag før rundt 11-12 DPO så dette lover bra! Satser på fin strek hos deg i morgen!Det er strek jagratulerer så mye.
![]()
Du smitter hele gjengen med babystøv du nåTakk, nå må den bare bli sterkere. Etter SA forrige måned fikk jeg ganske svake streker og ikke helt utslag før rundt 11-12 DPO så dette lover bra! Satser på fin strek hos deg i morgen!
Så flott at du ble gravid igjen så fortSender ut babystøv til alle![]()
Ja, over all min forventning.Nå må den bare bli sterkere. Jubler ikke enda. Mistet 4+3 forrige måned, de sier man er mer fruktv´bar da, men ikke vet jeg. Tok 3 måneder etter Maen ..Så flott at du ble gravid igjen så fort![]()
Man blir liksom ikke sikker før man har tatt en digitalJa, over all min forventning.Nå må den bare bli sterkere. Jubler ikke enda. Mistet 4+3 forrige måned, de sier man er mer fruktv´bar da, men ikke vet jeg. Tok 3 måneder etter Maen ..
Nei, vet. Men Uansett sist måned tok jeg digital på IKM dagen som ble 1-2 uker- CBpluss ble litt svak samme med BT staven. Da kjente jeg at jeg ble stresset, så føler også man får litt bedre intrykk av stigning med testene ..Man blir liksom ikke sikker før man har tatt en digital![]()
Gratulerer!!Jeg trodde jeg var 8dpo, men må være 9dpo utfra hva denne testen sier.. Dette er utrolig og jeg forstår det ikke.. Innenfor tidsfristen Vis vedlegget 125518
Takk, krysser alt jeg harGratulerer!!Håper spiren sitter!
Jeg trodde jeg var 8dpo, men må være 9dpo utfra hva denne testen sier.. Dette er utrolig og jeg forstår det ikke.. Innenfor tidsfristen Vis vedlegget 125518
Takk. Krysser alt jeg kan!Gratulerer. Håper spiren holder seg![]()