<3 Ikm Uke 29 <3

Føler meg litt gammaldags, men her er det ingen el-testing (so far). Antar el er ca 14 dagar etter mens og har kooost oss fire, to, ein dag før, på, og ein dag etter antatt el.

Håpar ikkje prøvinga trekker ut, det er så deilig med masse lyst og ekstra spenning med mulig graviditet som resultat...

Jeg tester heller ikke etter el.. Tar bare utgangspunkt i hva Womanlog antyder.. Og kjører på 3-4 dager før og tol og med et par dager etter forventet el :)

Jeg kan flyttes til fredag 17. EL i dag og 13 dagers lutealtfase ;)

Sniker litt her, er spennende å følge med på dere siden jeg var i samme ikm gruppe som mange av dere forrige måned :) Krysser fingrene for at mange av dere får to streker!
Og ja, jeg kan skrive under på det Arcalae skriver over her, det kan fint holde med 1 gang, så ikke mist håpet :) Tvitvi!

Jeg tester heller ikke etter el.. Tar bare utgangspunkt i hva Womanlog antyder.. Og kjører på 3-4 dager før og tol og med et par dager etter forventet el :)
Godt det ikkje berre er eg...

Mulig synet på dette endrar seg om vi må prøve i lang tid, men enn så lenge går det bra (haha, skikkelig optimistisk, første pp..).

Aff, er på hyttetur og har glemt termometeret! Vet jo at EL var i går eller fredag, men skulle veldig gjerne hatt det bekreftet
Skjønner den veldig godt! Men jeg har tatt meg selv i å ønske at jeg hadde glemt for jeg syns det følger litt mye stress med det også.... Idag gikk tempen min litt ned igjen og merker at jeg da blir skuffet / stresset med en gang :confused:

Skjønner den veldig godt! Men jeg har tatt meg selv i å ønske at jeg hadde glemt for jeg syns det følger litt mye stress med det også.... Idag gikk tempen min litt ned igjen og merker at jeg da blir skuffet / stresset med en gang :confused:

Det trenger ikke ha noe å si :) det gjorde tempen min da vi traff på lillejenta også ;) trodde tanta var på vei og vips så dukket det opp positiv test
image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    199,1 KB · Visninger: 61
Det trenger ikke ha noe å si :) det gjorde tempen min da vi traff på lillejenta også ;) trodde tanta var på vei og vips så dukket det opp positiv test
Vis vedlegget 124790
Akkurat det samme skjedde meg når jeg var gravid sist. Hadde tempe dipp på 2 dpo og den dagen jeg testet positiv 9 dpo:) har funnet ut at det er igjen oppskrift viss man ser på grafene til de som blir gravid:)

Vis vedlegget 124790
Akkurat det samme skjedde meg når jeg var gravid sist. Hadde tempe dipp på 2 dpo og den dagen jeg testet positiv 9 dpo:) har funnet ut at det er igjen oppskrift viss man ser på grafene til de som blir gravid:)
Takk :)
Ser forresten at jeg hadde det 3 dpo og 8 dpo med lille mini jeg og :rolleyes:

Har alle hatt en fin helg? Vi har kjørt mini til.mormor og morfar og skal inn å jobbe en uke til :cool:

Takk :)
Ser forresten at jeg hadde det 3 dpo og 8 dpo med lille mini jeg og :rolleyes:

Har alle hatt en fin helg? Vi har kjørt mini til.mormor og morfar og skal inn å jobbe en uke til :cool:
Den perfekte helga med strandliv med familie og venner, og hyggelig sammenkomst med venninner :)

Jeg og mini er på loffen siden vi pusser opp hjemme, så er på den 4. Hytten på 5 dager! Stress å bo i koffert med ei lita som har blitt syk! Og det har jammen meg vært litt av en kabal å få lagt inn aksjer innimellom :p

Jeg har visst regnet feil, så jeg har IKM søndag 12. i steden og flytter til uke 28. Lykke til alle sammen :)

Back
Topp