FrøkenSnuppelure
Glad i forumet
Flytter du min Ikm til onsdagen? Ikke voldsom tempstiging men på vei opp idag samt symptomer tyder på EL igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får tro tempen stiger til i morgen. For da har det gått 72 timerMen
kan det ikke gå opp mot 48 timer mellom positiv test og EL da? Så kanskje EL er i dag?
da er du flyttetFlytter du min Ikm til onsdagen? Ikke voldsom tempstiging men på vei opp idag samt symptomer tyder på EL igår
Den tempen er det store sjanser for er feil viss du ikke sov 4 timer etterpå. Flott at eltestene nærmer seg positivTempestigning her og, men tror ikke den er reell da jeg måtte opp i 4 tiden for å styre med lillejenta, i tillegg til at det var ca 100 grader på soverommet når jeg våknet.
MEN eltesten i dag tidlig var kjempesterk. Ikke helt positiv, men håper at den i ettermiddag eller i morgen blir positiv![]()
Men hadde dere discarded den tempen fra i dag? siden den mest sannsynlig er for høy
Heie gulleggetTempestigning her og, men tror ikke den er reell da jeg måtte opp i 4 tiden for å styre med lillejenta, i tillegg til at det var ca 100 grader på soverommet når jeg våknet.
MEN eltesten i dag tidlig var kjempesterk. Ikke helt positiv, men håper at den i ettermiddag eller i morgen blir positiv
Men hadde dere discarded den tempen fra i dag? siden den mest sannsynlig er for høy
Hm...spm fra meg her. Jeg hadde EL (troe jeg) mandag, onsdag ,torsdag.... En av de
Vi hadde tenkt å fortsette ålegge inn aksjer annenhver dag frem til TR uansett for å være sikre. Men er det egentlig noe "vits" da EL slimet mitt nå er helt borte og jeg er rimelig tørr "der nede"....selvfølgelig koser vi oss jo når vi har lyst, osv...Men om det er vits å fortsette annenhver dag to be sure liksom?
Ja, var litt usikker på om El faktisk har vært men hvis man ikke har El slim lenger så er vel løpet kjørt for babymaking uansettBare å kjøre på, men bare for kosens skyld, behøver ikke ha "plikt-sex"/ "baby-lage-sex". Et egg lever bare et døgn ubefrukta.
Jeg har nesten bare Elslim på innsiden uten å utdype det mer heheUff. Beklager litt for mye informasjon her altså.... Har jo som sagt følt meg helt tørr der nede i to dager nå derfor mener jeg El har vært. Men så når jeg nå var på do og "trykket" littså kom det litt slim på papiret når jeg tørket meg (er veldig treg i magen dagene etter El ofte). Dette klassifiseres vel ikke som EL slim? Når det bare kommer sånn og ikke av seg selv?
Jeg bruker fertillity friend og der står da at man kan ha Elslim flere ganger i en syklus. Så kan jo være at el ikke har vært enda.Hm så da kan det hende at dette er EL slim da og at den FORTSATT ikke hat vært? Demotivert.No...