<3 Ikm Uke 29 <3

Litt sterkere eltester i dag så håper det betyr at EL er rett rundt hjørnet :D

Da fikk jeg tempstigning fra 36.30-36.56.
Så da var forhåpentligvis EL i går.
Krysse fingrene for at sex mandag og tirsdag kveld er nok,men er litt i tvil.
Da er det bare å vente 8 dager så får man resultatet ;)

Da fikk du iallefall tempstiging! Det er vel innenfor 48 timer før? Jeg har ikke hatt ordentlig stigning enda syns jeg. Men denne syklusen har jeg sovet rart så tror ikke jeg skal tolke dette helt bokstavelig.....har tatt tempen alt mellom kl. 4 og 6

Tempestigning her og, men tror ikke den er reell da jeg måtte opp i 4 tiden for å styre med lillejenta, i tillegg til at det var ca 100 grader på soverommet når jeg våknet.
MEN eltesten i dag tidlig var kjempesterk. Ikke helt positiv, men håper at den i ettermiddag eller i morgen blir positiv :)
Men hadde dere discarded den tempen fra i dag? siden den mest sannsynlig er for høy

Tempestigning her og, men tror ikke den er reell da jeg måtte opp i 4 tiden for å styre med lillejenta, i tillegg til at det var ca 100 grader på soverommet når jeg våknet.
MEN eltesten i dag tidlig var kjempesterk. Ikke helt positiv, men håper at den i ettermiddag eller i morgen blir positiv :)
Men hadde dere discarded den tempen fra i dag? siden den mest sannsynlig er for høy
Den tempen er det store sjanser for er feil viss du ikke sov 4 timer etterpå. Flott at eltestene nærmer seg positiv :)

Heie gullegget:)

Hm...spm fra meg her. Jeg hadde EL (troe jeg) mandag, onsdag ,torsdag.... En av de :confused:

Vi hadde tenkt å fortsette ålegge inn aksjer annenhver dag frem til TR uansett for å være sikre. Men er det egentlig noe "vits" da EL slimet mitt nå er helt borte og jeg er rimelig tørr "der nede"....selvfølgelig koser vi oss jo når vi har lyst, osv...Men om det er vits å fortsette annenhver dag to be sure liksom?

Hm...spm fra meg her. Jeg hadde EL (troe jeg) mandag, onsdag ,torsdag.... En av de :confused:

Vi hadde tenkt å fortsette ålegge inn aksjer annenhver dag frem til TR uansett for å være sikre. Men er det egentlig noe "vits" da EL slimet mitt nå er helt borte og jeg er rimelig tørr "der nede"....selvfølgelig koser vi oss jo når vi har lyst, osv...Men om det er vits å fortsette annenhver dag to be sure liksom?

Bare å kjøre på, men bare for kosens skyld, behøver ikke ha "plikt-sex"/ "baby-lage-sex". Et egg lever bare et døgn ubefrukta.

Uff. Beklager litt for mye informasjon her altså.... Har jo som sagt følt meg helt tørr der nede i to dager nå derfor mener jeg El har vært. Men så når jeg nå var på do og "trykket" litt :rolleyes: så kom det litt slim på papiret når jeg tørket meg (er veldig treg i magen dagene etter El ofte). Dette klassifiseres vel ikke som EL slim? Når det bare kommer sånn og ikke av seg selv?

Uff. Beklager litt for mye informasjon her altså.... Har jo som sagt følt meg helt tørr der nede i to dager nå derfor mener jeg El har vært. Men så når jeg nå var på do og "trykket" litt :rolleyes: så kom det litt slim på papiret når jeg tørket meg (er veldig treg i magen dagene etter El ofte). Dette klassifiseres vel ikke som EL slim? Når det bare kommer sånn og ikke av seg selv?
Jeg har nesten bare Elslim på innsiden uten å utdype det mer hehe

Hm så da kan det hende at dette er EL slim da og at den FORTSATT ikke hat vært? Demotivert.No...
Jeg bruker fertillity friend og der står da at man kan ha Elslim flere ganger i en syklus. Så kan jo være at el ikke har vært enda.

Ja men jeg fikk knall positive el tester (teststrek var sterkere enn kontrollstreken) mandag og tirsdag..... Så da er det jo rart om ikke El har vært. I tillegg til sterke smerter tirsdag kveld

Back
Topp