****** <3 IKM UKE 25 <3 *****

Jeg venter Ikm idag, men ikke merket noe til den enda. Men jeg tester aldri før det har godt noen dager over ikm=)

Skrev med opp på man i uke 26 jeg, men etter å ha regnet litt så er nok ikm lørdag 23. denne uken her.. 

Kan du skrive meg opp?  :)

Tok test mandag, tiiidlig morgen, negativ. Men ingen tr her.
Så i dag fikk jeg eggløsningsslim! Så legger inn aksjer i kveld. Dette er andre eggløsninga denne pp, hehe rare greier!

Uansett, jeg tar en pause herfra.

Lykke til dere andre med testing!

Jaja... Går her da? 
Syns jeg så en positiv test-tråd fra lizzm her ute jeg..? Heheh..
Ellers ingen? Tidlig i uka enda da..

Jeg har vært sikker på å ikke lykkes denne gangen..
Men i går fikk jeg en blødning, ca spiseskje rødbrunt, og ingenting siden.. Og intens stikking i puppene også.. Mens skal komme i morra, eller kan være den kommer først i overmorra... 
Vingler mellom å ta en test, eller vente.. Tror jeg venter.. har bare 2 stk, med vilje for å unngå å overteste denne gangen.. haha..
Jaja.. ekstremt trøtt i dag og har sovna flere ganger, nesten i bilen :/, mens jeg snakka med mamma, og sovna med mini kl 19.30 da jeg skulle legge han.. haha... men har vært ei veldig travel uke da.. Ja, gjenstår å se.. Tror egentlig ikke da.. Best å tenke sånn...

blingbling skrev:
Skrev med opp på man i uke 26 jeg, men etter å ha regnet litt så er nok ikm lørdag 23. denne uken her.. 

Kan du skrive meg opp?  :)

Har skrevet deg opp på 23 jeg

Uff, jeg vet ikke hvordan det går her.

Tok en test på søndag, og den negativ. Har vondt i puppene. Tok en ny test i dag, og det var akkurat som jeg kunne se en svaaaak strek, og den kom fram sent, men innenfor tidsfristen. Etter tidsfristen gikk ut, så jeg streken ganske tydelig, men den var svak. Har spottet noen dråper søndag, mandag og tirsdag. Er 14 DPO idag i følge FF, så er litt innstilt på at tanta kommer nok etter hvert...

Innbiller meg en svak strek...på 3 tester i dag. Synes ikke på bildet engang så er nok bare oppi hodet mitt :P Får be mannen min se på den når han kommer hjem...haha!

Er10 dpo idag, testet md en test fra rfsu i dag klokken 12:00 da jeg ikke rakk morgen urinen da jeg forsov meg! Har på følelsen at Tana kommer snart! :( blæ! Noen som har testet md rfsu før og vet Ossen disse er? Står jo at man kan teste helt opp mot 6 dager før IKM! Har aldri brukt de før i dag! :)

Jeg er graviiiiiid!!! :D :D :D

tjohoo skrev:
Jeg er graviiiiiid!!! :D :D :D

Gratulerer så mye, håper det er fler oss som kommer etter! Kos sg masse i tiden fremover! :)

Tnx :) Håper kryssingen din hjelper på :D

blingbling skrev:
Spennende da m&m:) krysser fingrene for deg. Hvordan går d m dere andre da?

Ja, håper dere alle kommer dettende inn på mars en etter en  :D
Lykke til :)

Back
Topp