3. dose coronavaksine

Jeg fikk ikke valget i går på hvilken type vaksine, så ble Pfizer for 3 gang.
 
På vei til å ta dose 3 :) håper jeg slipper bivirkninger, for jeg kan ikke være borte fra jobb i morgen :wideyed:
 
På vei til å ta dose 3 :) håper jeg slipper bivirkninger, for jeg kan ikke være borte fra jobb i morgen :wideyed:
Jeg hadde en kvalmebye i går tidlig + litt ekstra trøtt , men gikk fint å jobbe i rolig tempo:)
Har bare litt vondt i venstre arm i dag.
 
Jeg hadde en kvalmebye i går tidlig + litt ekstra trøtt , men gikk fint å jobbe i rolig tempo:)
Har bare litt vondt i venstre arm i dag.

Akkurat samme her! Sykt kvalm i stad - begynte å frykte at svangerskapskvalmen kom tilbake :inpain: Og veeldig trøtt! Og vondt i armen.
 
På vei til å ta dose 3 :) håper jeg slipper bivirkninger, for jeg kan ikke være borte fra jobb i morgen :wideyed:
Eg merka ingenting bortsett frå litt vondt i armen og vondt i hovudet denne gongen. Men er usikker på om hodeverk egentlig var pga vaksine eller fordi eg var på kurs heile dagen...

Hadde mykje vondare i armen etter dose 1, og etter dose 2 hadde eg skikkelig sjukdomsfølelse i eit døgn. Så dose 3 gav heilt klart minst bivirkning for meg.
 
Eg merka ingenting bortsett frå litt vondt i armen og vondt i hovudet denne gongen. Men er usikker på om hodeverk egentlig var pga vaksine eller fordi eg var på kurs heile dagen...

Hadde mykje vondare i armen etter dose 1, og etter dose 2 hadde eg skikkelig sjukdomsfølelse i eit døgn. Så dose 3 gav heilt klart minst bivirkning for meg.

Var bare øm i armen etter 2.dose og det var det. Men siden jeg fikk Astra Zeneca som 1.dose,så tenkte jeg litt på at dette blir min 2.dose med Pfizer og jeg har hørt at mange ble dårlige etter dose 2 med den. Blir spennende og se, krysser fingrene for at jeg bare blir litt øm i armen denne gangen og. :happy: fredag pleier å være en rolig dag på jobb, så skal nok klare det!
 
Var bare øm i armen etter 2.dose og det var det. Men siden jeg fikk Astra Zeneca som 1.dose,så tenkte jeg litt på at dette blir min 2.dose med Pfizer og jeg har hørt at mange ble dårlige etter dose 2 med den. Blir spennende og se, krysser fingrene for at jeg bare blir litt øm i armen denne gangen og. :happy: fredag pleier å være en rolig dag på jobb, så skal nok klare det!
Ja det kan jo godt være. Eg har 3 doser Pfizer.
 
Jeg fikk dose 3 i går. Fikk først Pfizer, så moderna og fikk anbefalt dose 3 med Pfizer i går. Bare så vidt kjent litt i armen i går kveld og i dag, ellers ikke hodepine engang! De to andre gangene fikk jeg ganske intens hodepine i 1-2 dager og veldig vondt i armen i et par dager! Var verst med første dose, så litt bedre med dose 2 og mye bedre med dose 3! Syns lille har vært litt lite aktiv i dag da, så har vært litt småurolig. Men det er nok bare helt tilfeldig og har kjent små spark i alle fall noen ganger i dag!
 
Jeg «måtte» ta Moderna, siden det var den de hadde da jeg hadde time. Har dermed Pfizer+Moderna+Moderna. Ingen bivirkninger noen av gangene, nesten litt skummelt at jeg ikke har kjent NOE.
 
Måtte nok bite i det sure eplet å ta dose 3 selv.. men noen som har vært på UL etter dose 3 og sett at baby fremdeles har det bra i magen?

For min største bekymring er jo at vaksinen skader babyen på noe vis...
Kjenner ikke helt tydlige bevegelser fra den lille enda, så hadde jeg kjent det hadde jeg kanskje vært litt roligere.
 
Måtte nok bite i det sure eplet å ta dose 3 selv.. men noen som har vært på UL etter dose 3 og sett at baby fremdeles har det bra i magen?

For min største bekymring er jo at vaksinen skader babyen på noe vis...
Kjenner ikke helt tydlige bevegelser fra den lille enda, så hadde jeg kjent det hadde jeg kanskje vært litt roligere.
Jeg har tatt tredje dose og sett baby, alt bra! Kjenner masse liv. Og jeg fikk covid denne uken, med milde symptomer. Er veldig glad jeg tok tredje dosen, men gråt samme dagen fordi jeg var bekymret for baby. Er så mye smitte nå, så tror det er veldig lurt med en dose til. Lykke til! :Heartred
 
Jeg har tatt tredje dose og sett baby, alt bra! Kjenner masse liv. Og jeg fikk covid denne uken, med milde symptomer. Er veldig glad jeg tok tredje dosen, men gråt samme dagen fordi jeg var bekymret for baby. Er så mye smitte nå, så tror det er veldig lurt med en dose til. Lykke til! :Heartred

Ja, var det jeg kjente litt på også. Jobber på skole, og dagen jeg dro på ultralyd så var det jo bare masse smitte.. så da jordmor forklarte hvordan det var om jeg fikk korona så ble jo i grunn valget enkelt :Heartred
Men blir også litt bekymret fordi baby har vært så rolig i magehuset de siste dagene. Men vet jo også man ikke behøver å kjenne bevegelser så ofte enda da man er i uke 21. .

Godt du bare fikk milde symptomer, men ønsker deg god bedring! :Heartred
 
Back
Topp