3 blir plutselig 5

Uff, håper du slipper å bli syk altså... er livredd for det jeg og, men litt vanskeligere for deg å slippe unna smittekildene...
Herlig å nærme seg uke 30! Jeg er enig med deg at det er en STOR milepæl! Skal være evig takknemlig om vi kommer så langt. Og etter det er uke 34 neste milepæl tenker jeg [emoji5]
 
Uff, håper du slipper å bli syk altså... er livredd for det jeg og, men litt vanskeligere for deg å slippe unna smittekildene...
Herlig å nærme seg uke 30! Jeg er enig med deg at det er en STOR milepæl! Skal være evig takknemlig om vi kommer så langt. Og etter det er uke 34 neste milepæl tenker jeg [emoji5]
Ja.. ingen feber enn så lenge, men halsen blir verre og verre..

30, så 32, så 34 og så 36 har jeg som mål ;) syntes det var så langt mellom 30 og 34 :p Men etter 36 ser jeg for meg at jeg er så lei og vond og tung at jeg bare vil ha dem ut :Heartblue:Heartred
 
Uff, håper du slipper å bli syk altså... er livredd for det jeg og, men litt vanskeligere for deg å slippe unna smittekildene...
Herlig å nærme seg uke 30! Jeg er enig med deg at det er en STOR milepæl! Skal være evig takknemlig om vi kommer så langt. Og etter det er uke 34 neste milepæl tenker jeg [emoji5]
Ja.. ingen feber enn så lenge, men halsen blir verre og verre..

30, så 32, så 34 og så 36 har jeg som mål ;) syntes det var så langt mellom 30 og 34 :p Men etter 36 ser jeg for meg at jeg er så lei og vond og tung at jeg bare vil ha dem ut :Heartblue:Heartred
 
Ny opplevelse i dette svangerskapet:
Et område på magen som er nesten uten følelse nå, litt sånn rundt navlen. Tipper det er for magen strekker seg og at nerver eller noe får litt medfart. Har et området som føles likt med et kne, der har jeg operert. Rart og fascinerende.

Ellers sliter jeg veldig om natten for tiden. Har så vondt i symfysen når jeg snur meg i senga. Våkner 2-4 ganger hver natt, og det er ikke bare å snu seg. Må bevege meg litt så det blir opp på do, drikke litt vann og så kan man legge seg igjen. Hender det kommer en slags knekkelyd fra symfysen også når jeg snur meg.

Det er mye liv i magen for tiden, og veldig kjekt å sitte og bare se på magen som beveger seg <3

Har litt hovne føtter og hender innimellom nå, men det virker som det enn så lenge har sammenheng med hvor varmt det er og om jeg er mye på bena og ikke får sittet med dem opp.
 
Jubler for uke 29 i dag, og 80 dager igjen til termindatoen!
 
På tide å oppdatere litt..
Onsdag 4 oktober ble jeg innlagt på føden pga premature rier, heldigvis fikk dem stoppet det og jeg kom hjem igjen tirsdag 10 oktober. Jeg ruger enda og i morgen bikker jeg uke 32 *jubel*

Nå begynner dette for alvor å bli tungt. Og snu seg i senga føles som å flytte et fjell :laughing002 i tillegg til at det er vondt i bekkenet.. ca 6 uker igjen maks, og jeg begynner virkelig å bli klar for å hilse på dem. Men tanken på at det kommer to føles fremdeles litt virkelighetsfjernt. Begge vokser veldig bra enda, og ligger over gjennomsnittet i vekst.

Neste ul-kontroll: 24.10
Neste jordmorkontroll: 1.11
 
32 uker!!!! Hipp hipp :) :) Føles ekstra godt å komme til etter å ha vært gjennom den uka med premature rier.. :happy093

Hurra!! [emoji1376][emoji3]
Gratulerer med ny uke. Håper de små har bestemt seg for bli noen uker til [emoji6]
 
Gratulerer med ny uke! Jeg føler også det er blitt tyngre de siste dagene. Tvillinger hadde vært velkommen her i hus, men akkuratt nå er det tungt nok synes jeg, så du har min sympati alså ! (Og misunnelse men... hehe)
Hvordan er formen ellers ? :smug:
 
Gratulerer med ny uke! Jeg føler også det er blitt tyngre de siste dagene. Tvillinger hadde vært velkommen her i hus, men akkuratt nå er det tungt nok synes jeg, så du har min sympati alså ! (Og misunnelse men... hehe)
Hvordan er formen ellers ? :smug:
Formen er egentlig veldig grei :) det er bare veldig tungt og det begynner å tære på ryggen. Våkner en del på natta og trenger noen hviler i løpet av dagen. Men å ha kommet til uke 32 uten tegn til svangerskapsforgiftning og slike skumle ting er virkelig oppløftende :) har vært så redd for å få det «for tidlig».. fikk det helt på slutten med han vi har fra før, så jeg venter liksom bare på det.
 
Formen er egentlig veldig grei :) det er bare veldig tungt og det begynner å tære på ryggen. Våkner en del på natta og trenger noen hviler i løpet av dagen. Men å ha kommet til uke 32 uten tegn til svangerskapsforgiftning og slike skumle ting er virkelig oppløftende :) har vært så redd for å få det «for tidlig».. fikk det helt på slutten med han vi har fra før, så jeg venter liksom bare på det.
Det er en stor bragd! Blir spennende å se hvor lenge du går nå da. Skjønner godt at tidligere erfaringer er noe du bærer med deg i dette svangerskapet,det er vel ikke til å unngå. :happy:
 
Back
Topp