Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå herlig med to stykkGratulerer så mye
![]()
Svangerskapskontroll hos legen i dag, alt bra så langt. Tok også glukosebelastningstesten. Var veldig spent på den, men drikka gikk ned og de to timene gikk relativt fort med strikketøyet i hendaFår ikke svar på den før i morgen, er passe spent på det da. Men å være tvillinggravid og faste, det var jo ikke akkurat enkelt. Jeg som er sulten heeeele tiden Smakte godt med frokost når jeg var ferdig da
![]()
Ingen svangerskapsdiabetes i sikte
Jeg lå godt innenfor verdiene. Veldig letta nå![]()
Jeg fikk denne https://www.apotek1.no/produkter/glucosepro-glukosetoleransetest-250ml-957755pSkal også ta testen snart. Ta med strikketøyet skal jeg også gjøre. Stjeler tipser dittfikk du med eller uten smak ? Følte du for å kaste opp ?
Det kan være lurt å sjekke pakninger og slikt på pumpaSå gøy med innkjøp! [emoji847] Har ikke kjøpt bleier selv, men har fått litt rundt omkring. Helt sprøtt liksom å ha bleier i hus! [emoji1]
Greit å vite det er salg på vitus [emoji1360] skal selv arve pumpe av kusina mi, men må kanskje bytte ut noen deler? Det finner jeg vel ut av [emoji5]
Er det ikke kos å handle inn babyting? [emoji847][emoji92]
Har du pakket fødebagen enda?

Ja, hun slo over på 3D for å kikke på ansiktet og skrev ut noen bilder daSå herlig at de vokser så likt og at begge har det bra [emoji5] Fikk du 3D bilder på sykehuset? Skal spørre selv neste gang, bare en uke igjen nå.
Jeg skrev huskeliste på alt vi trenger i går, og vi mangler det meste [emoji23] Må ut på shopping snart her også.

28 uker i dag![]()
![]()
JaaHurra! [emoji847] Gratulerer!!!
Etter det jeg har lest meg fram til betyr det at du er i 3. trimester nå! [emoji3][emoji322][emoji92]