<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Da kom tr hos meg også :( Masse lykke til til dere andre og gratulerer til dere med positive tester allerede! :)

Fikk svar på blodprøve i dag og hadde EL rundt den 20. Sept.. IKM i morgen :-) blir spennende og se om tanta dukker opp... *biternegler* ingen tester i huset og vil ikke gå på apoteket da det jobber masse sladdrehøner der.. hehe.. dere som har bestillte tester på nettet.. hvor bestiller dere fra og er det rask levering?
Spennende! Jeg bestilte fra billige-tester.no og fikk testene innen 4 dager om jeg husker rett.

Selv m temp drop idag er fortsatt tappen tett plugget(så godt som mulig etter en fødsel), ingen tr smerter el andre tegn. Krysser for at den ik kommer i morgen men at det heller er en tydelig strek på test ;)

Kan settes på TR. Starta å spotte , blir min tidenes korteste syklus.

Lykke til og tvi tvi til dere andre.

Tr her også :( Og så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor! :p Også er det denne måneden jeg trodde jeg skulle fått mitt første barn.. Det er lov å deppe litt da? :oops:

Gratulerer så mye til alle med positiv test! :) Til oss andre får vi håpe det klaffer neste gang!

Tr her også :( Og så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor! :p Også er det denne måneden jeg trodde jeg skulle fått mitt første barn.. Det er lov å deppe litt da? :oops:

Gratulerer så mye til alle med positiv test! :) Til oss andre får vi håpe det klaffer neste gang!
Uff trist å høre :( håper det snart klaffer for dere :)

Da er det lov å deppe:-( sender deg en stor klem <3

Dagens test!!
Etter 3 minutter, innenfor tidsfristen
ImageUploadedByBV Forum1475647110.583956.jpg

Etter 15 minutter, etter tidsfristen
ImageUploadedByBV Forum1475647135.526647.jpg

Æsj da! Snakkes vi på uke 44 da? :-)

Uke 44? FF sier uke 43 til meg. Ny ikm 26.okt. Men det er sikkert fordi jeg fikk menstruasjon så tidlig, beregner syklus på 26 dager ser jeg. Mulig jeg kommer over i uke 44 etter hvert, spørs litt hvordan det blir denne syklusen.

Da kom tr hos meg også :( Masse lykke til til dere andre og gratulerer til dere med positive tester allerede! :)
Kan settes på TR. Starta å spotte , blir min tidenes korteste syklus.

Lykke til og tvi tvi til dere andre.

Så kjipt at tr dukka opp. Håper neste pp er deres pp :) Lykke til!

Back
Topp