TR på meg![]()
Da oppdaterer jeg lista. Masse lykke til neste pp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TR på meg![]()
Spennende! Jeg bestilte fra billige-tester.no og fikk testene innen 4 dager om jeg husker rett.Fikk svar på blodprøve i dag og hadde EL rundt den 20. Sept.. IKM i morgenblir spennende og se om tanta dukker opp... *biternegler* ingen tester i huset og vil ikke gå på apoteket da det jobber masse sladdrehøner der.. hehe.. dere som har bestillte tester på nettet.. hvor bestiller dere fra og er det rask levering?
Æsj da! Snakkes vi på uke 44 da?Da kom tr hos meg ogsåMasse lykke til til dere andre og gratulerer til dere med positive tester allerede!
![]()
Så kjedelig:-( bedre lykke neste pp!Kan settes på TR. Starta å spotte , blir min tidenes korteste syklus.
Lykke til og tvi tvi til dere andre.
Uff trist å høreTr her ogsåOg så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor!
Også er det denne måneden jeg trodde jeg skulle fått mitt første barn.. Det er lov å deppe litt da?
Gratulerer så mye til alle med positiv test!Til oss andre får vi håpe det klaffer neste gang!
Da er det lov å deppe:-( sender deg en stor klem <3Tr her ogsåOg så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor!
Også er det denne måneden jeg trodde jeg skulle fått mitt første barn.. Det er lov å deppe litt da?
Gratulerer så mye til alle med positiv test!Til oss andre får vi håpe det klaffer neste gang!
Dagens test!!
Etter 3 minutter, innenfor tidsfristenVis vedlegget 200545
Etter 15 minutter, etter tidsfristen
Vis vedlegget 200546
Æsj da! Snakkes vi på uke 44 da?![]()
Spennende! Jeg bestilte fra billige-tester.no og fikk testene innen 4 dager om jeg husker rett.
Gratulerer!Dagens test!!
Vis vedlegget 200546
Da kom tr hos meg ogsåMasse lykke til til dere andre og gratulerer til dere med positive tester allerede!
![]()
Kan settes på TR. Starta å spotte , blir min tidenes korteste syklus.
Lykke til og tvi tvi til dere andre.
Tr her ogsåOg så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor!
Gratulerer! :-D Fin strek!
Tusen takkGratulerer!![]()
Dagens test!!
Vis vedlegget 200546
Kjenner følelsenTusen takker helt uvirkelig og tør nesten ikke tro på det
![]()
TakkGratulerer så mye!Jeg setter deg opp som gravid!