Dgn180sx
Betatt av forumet
Ja det er noe dritt. Hadde virkelig håpet på denne pp. Mulig d er for tidlig å deppe mn har hatt lutefase på 8 dager tidligere og er på dpo7 nåNeeeei![]()
Hadde håpet vitex funket bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er noe dritt. Hadde virkelig håpet på denne pp. Mulig d er for tidlig å deppe mn har hatt lutefase på 8 dager tidligere og er på dpo7 nåNeeeei![]()
Så kjedelig daJa det er noe dritt. Hadde virkelig håpet på denne pp. Mulig d er for tidlig å deppe mn har hatt lutefase på 8 dager tidligere og er på dpo7 nå
Hadde håpet vitex funket bedre
Krysser fingrene med deg*krysser fingrene og hååååper*
(Unnskyld detaljer) har prøvd å ikke være så veldig på symptomjakt denne gangen, da det liksom ikke hjelper så mye på nedturen hver gang! Men må har jeg fått masse kritthvit, lotionaktig utflod! Så håper virkelig det er et godt tegn! 9dpo i dag!
Gratulerer!!!![]()
Jeg tror jeg er gravidBle brått livredd for å miste igjen. Men det er vel lite jeg kan gjøre fra eller til? Må ta en digital denne gangen. Så jeg vet at hcg er såpass høy.
Grattulerer![]()
Jeg tror jeg er gravidBle brått livredd for å miste igjen. Men det er vel lite jeg kan gjøre fra eller til? Må ta en digital denne gangen. Så jeg vet at hcg er såpass høy.
Krysser fingrene! Jeg har hatt litt utflod i det siste, så det kan det absolutt være*krysser fingrene og hååååper*
(Unnskyld detaljer) har prøvd å ikke være så veldig på symptomjakt denne gangen, da det liksom ikke hjelper så mye på nedturen hver gang! Men må har jeg fått masse kritthvit, lotionaktig utflod! Så håper virkelig det er et godt tegn! 9dpo i dag!
Gratulerer så mye!Krysser fingrene! Jeg har hatt litt utflod i det siste, så det kan det absolutt være![]()
Weeee!!!! Gratulerer!!!!!!![]()
Her er det ingen tegn til tr bortsett fra svake murringer. Våknet med kjempe ømme pupper, men tør ikke teste siden jeg har testet negativt/skygge i 100 år...
![]()
Takk, i like måteGratulerer så mye! Jeg setter deg opp som gravid![]()
![]()
Gratulerer :-DHaha, selvsagt!Og nå tror jeg jammen at jeg er gravid. Håper iallfall det!
Har du testet?
Vis vedlegget 200363
Gratulerer så mye! Ingen tvil der :-D![]()
Gratulerer!!![]()