<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

*krysser fingrene og hååååper*
(Unnskyld detaljer) har prøvd å ikke være så veldig på symptomjakt denne gangen, da det liksom ikke hjelper så mye på nedturen hver gang! Men må har jeg fått masse kritthvit, lotionaktig utflod! Så håper virkelig det er et godt tegn! 9dpo i dag!

50f1131e8563cd3e42036e0a4c83d633

Jeg tror jeg er gravid :D Ble brått livredd for å miste igjen. Men det er vel lite jeg kan gjøre fra eller til? Må ta en digital denne gangen. Så jeg vet at hcg er såpass høy.

(Unnskyld detaljer) har prøvd å ikke være så veldig på symptomjakt denne gangen, da det liksom ikke hjelper så mye på nedturen hver gang! Men må har jeg fått masse kritthvit, lotionaktig utflod! Så håper virkelig det er et godt tegn! 9dpo i dag!
Krysser fingrene med deg ❤️

Det murrer godt nedi magen både idag og igår..

Krysser fingrene! Jeg har hatt litt utflod i det siste, så det kan det absolutt være :)

Fikk svar på blodprøve i dag og hadde EL rundt den 20. Sept.. IKM i morgen :-) blir spennende og se om tanta dukker opp... *biternegler* ingen tester i huset og vil ikke gå på apoteket da det jobber masse sladdrehøner der.. hehe.. dere som har bestillte tester på nettet.. hvor bestiller dere fra og er det rask levering?

Back
Topp