<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Ser blendahvit ut for min del på bildet i alle fall.
Tester du når du skal og du er gravid er streken klar og tydelig :)

Hva er vitsen med å svare sånn? Tipper hun vet det. Dessuten er vi mange som tester tidlig her inne. Vi vet det er dumt, vi vet vi kan vente, men så er det allikevel så spennende at noen av oss klarer ikke vente. :)

50def1bbcc0741335a78bc34ecb39707

Grafen holder seg høy så da er det kanskje på tide og svi av en test? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO om jeg faktisk er gravid? :-)

TR

Åh, så skuffa at jeg nesten ikke holder det ut! Har begynte å spotte og tappen har begynt å åpne seg! Hadde opprinnelig ikm i dag, men så kom jo eggløsning 3-4 dager senere enn normalt, så lutealfasen var visst bare 10 dager denne gangen! 6 AID forsøket rett vest! Lommeboka begynner å bli skrapa, følelsene frynsete og tålmodigheten dalende! Er bare så sliten nå!! *skuffskuff*

Hva er vitsen med å svare sånn? Tipper hun vet det. Dessuten er vi mange som tester tidlig her inne. Vi vet det er dumt, vi vet vi kan vente, men så er det allikevel så spennende at noen av oss klarer ikke vente. :)
Skal jeg svare at jeg ser en strek når jeg ikke ser det mener du? Jeg har ingen problemer med at folk ikke klarer å holde seg jeg. Jeg holdt på å gå på veggene selv.
Men jeg kan da ikke oppmuntre til det som ser ut som en negativ test muligens kan være positiv likevel?
Tester en tidlig må en nesten ta konsekvensene av det... ;)

Skal jeg svare at jeg ser en strek når jeg ikke ser det mener du? Jeg har ingen problemer med at folk ikke klarer å holde seg jeg. Jeg holdt på å gå på veggene selv.
Men jeg kan da ikke oppmuntre til det som ser ut som en negativ test muligens kan være positiv likevel?
Tester en tidlig må en nesten ta konsekvensene av det... ;)

Var siste del av svaret ditt jeg reagerte på. Fordi det er så selvsagt. Alle vet at man ikke bør teste før uteblitt mens, men så tester vi litt allikevel. Og håper litt allikevel. Og det må vel være greit? :)

Det hadde holdt at du sa du syntes den så negativ ut. :p

Back
Topp