Ser to strekerVis vedlegget 200698 Kanskje det endelig er vår tur? Har hatt noe som kan være symptomer og fikk en veldig svak strek i kveld... ikke så lett å se på bilde men jeg synes den ser rosa ut i virkeligheten. Ca 10 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser to strekerVis vedlegget 200698 Kanskje det endelig er vår tur? Har hatt noe som kan være symptomer og fikk en veldig svak strek i kveld... ikke så lett å se på bilde men jeg synes den ser rosa ut i virkeligheten. Ca 10 dpo.
Vis vedlegget 200698 Kanskje det endelig er vår tur? Har hatt noe som kan være symptomer og fikk en veldig svak strek i kveld... ikke så lett å se på bilde men jeg synes den ser rosa ut i virkeligheten. Ca 10 dpo.
Ser blendahvit ut for min del på bildet i alle fall.
Tester du når du skal og du er gravid er streken klar og tydelig![]()
Jeg tenker også det er veldig på tide at du tar en test!! :-D![]()
Grafen holder seg høy så da er det kanskje på tide og svi av en test? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO om jeg faktisk er gravid?![]()
Det burde blitt oppdaget da jaJeg var hos gynekolog for sånn celleprøve for et år siden, hvis noe var galt hadde det kanskje blitt oppdaget da?
Eller bør jeg få en ny time?
Det er ikke mye fristende å starte utredning, men hvis det går et helt år uten at noe skjer så må vi nok det.
Skal jeg svare at jeg ser en strek når jeg ikke ser det mener du? Jeg har ingen problemer med at folk ikke klarer å holde seg jeg. Jeg holdt på å gå på veggene selv.Hva er vitsen med å svare sånn? Tipper hun vet det. Dessuten er vi mange som tester tidlig her inne. Vi vet det er dumt, vi vet vi kan vente, men så er det allikevel så spennende at noen av oss klarer ikke vente.![]()
Skal jeg svare at jeg ser en strek når jeg ikke ser det mener du? Jeg har ingen problemer med at folk ikke klarer å holde seg jeg. Jeg holdt på å gå på veggene selv.
Men jeg kan da ikke oppmuntre til det som ser ut som en negativ test muligens kan være positiv likevel?
Tester en tidlig må en nesten ta konsekvensene av det...![]()
nå skjønner jeg ingen ting.. er dette mulig liksom? :-O![]()
Gratulerer så mye!
Jeg tror jeg har glemt å sette deg på IKM-lista, men setter deg ihvertfall opp på gravid!

Takk :-D
Har forresten skifta nick fra FruFjell til Martjee, kanskje derfor du ikke finner meg![]()
Kjempe fin!! Gratulerer så mye :-Dnå skjønner jeg ingen ting.. er dette mulig liksom? :-O![]()