<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Plutselig så har du strek :) Det er jo fortsatt litt tidlig.
Ja håper det :)
Ja vet :p derfor jeg ble litt avslappet og synes det er greit å vente noen dager til :)
Hvordan går det med deg? Testet på nytt? :)

Ja håper det :)
Ja vet :p derfor jeg ble litt avslappet og synes det er greit å vente noen dager til :)
Hvordan går det med deg? Testet på nytt? :)

Det blir spennende! :)

Ja, testet i dag tidlig. Tror faktisk jeg med sikkerhet kan si at streken er rosa i dag. Men fortsatt for svak til at jeg tror helt på det :p

Liker!! :)
Kan du vise bilde? :)

ImageUploadedByBV Forum1475477881.850730.jpg

Selvsagt :p

Litt mørkt bilde men den var jo uten tvil sterkere! :) håper det er en spire der! :)

Tatt i litt manglende dagslys, men tror ihvertfall streken er rosa nå. Jeg får fortsette testingen noen dager til. Har forsåvidt en digital liggende, det er kanskje det enkleste. :)

Tatt i litt manglende dagslys, men tror ihvertfall streken er rosa nå. Jeg får fortsette testingen noen dager til. Har forsåvidt en digital liggende, det er kanskje det enkleste. :)
Det så lovende ut da :) fortsett testingen og ta en digital på IKM :D hvor mange dpo forresten? :)

Wæææ. Testedag imorgen (idag). På 10 DPO, håper monitoren slår ut :):)

Så spennende!! Hvordan har det gått? Vi er like mange dpo, men jeg har kun rsfu strimmel tester, så tørr ikke teste enda.. Vet noen når man kan teste med disse strimlene og få positivt svar?

Fertility Friend endret akkurat ikm-datoen min til 10.10.. Så jeg tror nok ikke jeg hører hjemme i denne gruppa allikevel!

Lykke til alle sammen <3

Så spennende!! Hvordan har det gått? Vi er like mange dpo, men jeg har kun rsfu strimmel tester, så tørr ikke teste enda.. Vet noen når man kan teste med disse strimlene og få positivt svar?
De krever litt sterkere HCG. Jeg fikk negativt på de men utslag på digital . Fikk pos på RFSU DPO 11

Æsj, nå er jeg blitt syk!! Håper virkelig at det kan gå veien for det! Selv om jeg ikke har helt troa på denne pp, men håper ikke det blir ødelagt pga sykdom liksom :( kommer i allefall til å bli lange dager når jeg ikke får tida til å gå med å jobbe!

Æsj, nå er jeg blitt syk!! Håper virkelig at det kan gå veien for det! Selv om jeg ikke har helt troa på denne pp, men håper ikke det blir ødelagt pga sykdom liksom :( kommer i allefall til å bli lange dager når jeg ikke får tida til å gå med å jobbe!
God bedring <3 håper det ikke ødelegger for deg :)

Økt utflod idag.. tegn på at TR er like om hjørnet?

Tok en test nå.. Negativ uten antydning til noe :( 10 dpo og testet med rsfu test tidlig. Da er det vel bare å vente på tr.

Back
Topp