Ja håper detPlutselig så har du strekDet er jo fortsatt litt tidlig.
Ja vet
Hvordan går det med deg? Testet på nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper detPlutselig så har du strekDet er jo fortsatt litt tidlig.
Ja håper det
Ja vetderfor jeg ble litt avslappet og synes det er greit å vente noen dager til
Hvordan går det med deg? Testet på nytt?![]()
Liker!!Det blir spennende!![]()
Ja, testet i dag tidlig. Tror faktisk jeg med sikkerhet kan si at streken er rosa i dag. Men fortsatt for svak til at jeg tror helt på det![]()
Litt mørkt bilde men den var jo uten tvil sterkere!
Hvisker gratulerer jeg
Litt mørkt bilde men den var jo uten tvil sterkere!håper det er en spire der!
![]()
Hvisker gratulerer jeg![]()
Det så lovende ut daTatt i litt manglende dagslys, men tror ihvertfall streken er rosa nå. Jeg får fortsette testingen noen dager til. Har forsåvidt en digital liggende, det er kanskje det enkleste.![]()
Wæææ. Testedag imorgen (idag). På 10 DPO, håper monitoren slår ut![]()
Jeg har en god magefølelse på dine vegneÆæ, takk. Vet ikke om jeg tør å bli gratulert helt enda![]()
Haha! Er så herlig å høre når mannen er helt med!!!Mannen sitt sitat idag morges "hæ? Du kan jo ikke ha det nå, du skal jo ikke ha det før i neste uke"![]()
De krever litt sterkere HCG. Jeg fikk negativt på de men utslag på digital . Fikk pos på RFSU DPO 11Så spennende!! Hvordan har det gått? Vi er like mange dpo, men jeg har kun rsfu strimmel tester, så tørr ikke teste enda.. Vet noen når man kan teste med disse strimlene og få positivt svar?
Det så lovende ut dafortsett testingen og ta en digital på IKM
hvor mange dpo forresten?
![]()
God bedring <3 håper det ikke ødelegger for degÆsj, nå er jeg blitt syk!! Håper virkelig at det kan gå veien for det! Selv om jeg ikke har helt troa på denne pp, men håper ikke det blir ødelagt pga sykdom liksomkommer i allefall til å bli lange dager når jeg ikke får tida til å gå med å jobbe!