<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Her begynte jeg nettopp å spotte... så ligge nå og syns synd på meg selv og er drit lei for at vi må inn i pp8 :-( møkk!!!
Huff, her også tror jeg det er noe tr på gang... kjenner mer og mer krampeliknende press, så her også er a nok rett rundt hjørnet :( vi får slå sterkere tilbake neste pp!

Ikm idag, ingen tr -kommer hit:) murrer og er hormonell så håper hun er rett rundt hjørnet nå:)

Ja, har testa ca 100 ganger, får skygger hver gang men den blir ikke sterkere. I tillegg har jeg brukt cb så det hjelper jo lite -sikkert bare skygge. Det dummeste er at jeg ikke aner når el var. Men aksjemessig skal vi ligge godt an siden tr ikke har kommet idag -de siste to ukene er vel innafor aksjemessig. Digital slår ikke ut foressten:)

IMG_2346.JPG
IMG_2353.JPG
Her er drittskyggene.......

Ja, har testa ca 100 ganger, får skygger hver gang men den blir ikke sterkere. I tillegg har jeg brukt cb så det hjelper jo lite -sikkert bare skygge. Det dummeste er at jeg ikke aner når el var. Men aksjemessig skal vi ligge godt an siden tr ikke har kommet idag -de siste to ukene er vel innafor aksjemessig. Digital slår ikke ut foressten:)
Haff, dumme skyggestreker! Får håpe den kanskje blir sterkere etterhvert likevel da :D så lenge tr holder seg unna er det jo håp :D

Haff, dumme skyggestreker! Får håpe den kanskje blir sterkere etterhvert likevel da :D så lenge tr holder seg unna er det jo håp :D

Ja, det er sant!! Har ikke helt troen, men mannen er overbevist. Haha:p

Tr har ikke dukket skikkelig opp enda. Kun disse advarslene hennes som er innom ;-p ikke rosa spotting i dag da. I dag er det brunt.. men ingen andre symptomer.. forventer at hun kommer i morgen.

Jeg kan settes opp på tr! Nå har tempen gått ned og den har kommet ordentlig igang. Ble kort tid mellom El og menstruasjon denne gang, 7-8 dager. Prøver videre i neste gruppe, blir vel ikm uke 43. Gratulerer igjen til dere med positiv test :-D Det er så gøy, det! Elsker de strekene. Lykke til videre dere andre :)

Tempen har gått mer ned og spottingen tar seg opp så jeg kan settes på tr :-)

Jeg kan settes opp på tr! Nå har tempen gått ned og den har kommet ordentlig igang. Ble kort tid mellom El og menstruasjon denne gang, 7-8 dager. Prøver videre i neste gruppe, blir vel ikm uke 43. Gratulerer igjen til dere med positiv test :-D Det er så gøy, det! Elsker de strekene. Lykke til videre dere andre :)
Tempen har gått mer ned og spottingen tar seg opp så jeg kan settes på tr :)
Kjedelig med tr :( Lykke til neste pp!

Tempen har gått mer ned og spottingen tar seg opp så jeg kan settes på tr :-)

Så kjedelig. Jeg krysser fingrene for at neste pp så klaffer det for dere :) Lykke til!

Back
Topp