Det er noe der, og håper det er babystrek![]()
Det håper jeg og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noe der, og håper det er babystrek![]()
Spennende! Håper den blir sterkere og sterkereVis vedlegget 200042
Legger ved bilde av dagens test. Vet ikke om kameraet klarer å fange det opp, men jeg mener det er "noe" der![]()
Huff, her også tror jeg det er noe tr på gang... kjenner mer og mer krampeliknende press, så her også er a nok rett rundt hjørnetHer begynte jeg nettopp å spotte... så ligge nå og syns synd på meg selv og er drit lei for at vi må inn i pp8 :-( møkk!!!
Åh så spennende!!! Jeg ser!!!Vis vedlegget 200042
Legger ved bilde av dagens test. Vet ikke om kameraet klarer å fange det opp, men jeg mener det er "noe" der![]()
Spennende! Håper den blir sterkere og sterkere![]()
Åh så spennende!!! Jeg ser!!!![]()
Testa da?Ikm idag, ingen tr -kommer hitmurrer og er hormonell så håper hun er rett rundt hjørnet nå
![]()
Ja, har testa ca 100 ganger, får skygger hver gang men den blir ikke sterkere. I tillegg har jeg brukt cb så det hjelper jo lite -sikkert bare skygge. Det dummeste er at jeg ikke aner når el var. Men aksjemessig skal vi ligge godt an siden tr ikke har kommet idag -de siste to ukene er vel innafor aksjemessig. Digital slår ikke ut foresstenTesta da?![]()
HeheWææ, morgendagen og neste test kan ikke komme fort nok nå![]()
Haff, dumme skyggestreker! Får håpe den kanskje blir sterkere etterhvert likevel daJa, har testa ca 100 ganger, får skygger hver gang men den blir ikke sterkere. I tillegg har jeg brukt cb så det hjelper jo lite -sikkert bare skygge. Det dummeste er at jeg ikke aner når el var. Men aksjemessig skal vi ligge godt an siden tr ikke har kommet idag -de siste to ukene er vel innafor aksjemessig. Digital slår ikke ut foressten![]()
Haff, dumme skyggestreker! Får håpe den kanskje blir sterkere etterhvert likevel daså lenge tr holder seg unna er det jo håp
![]()
Jeg kan settes opp på tr! Nå har tempen gått ned og den har kommet ordentlig igang. Ble kort tid mellom El og menstruasjon denne gang, 7-8 dager. Prøver videre i neste gruppe, blir vel ikm uke 43. Gratulerer igjen til dere med positiv test :-D Det er så gøy, det! Elsker de strekene. Lykke til videre dere andre![]()
Kjedelig med trTempen har gått mer ned og spottingen tar seg opp så jeg kan settes på tr![]()
Jeg kan settes opp på tr! Nå har tempen gått ned og den har kommet ordentlig igang. Ble kort tid mellom El og menstruasjon denne gang, 7-8 dager. Prøver videre i neste gruppe, blir vel ikm uke 43. Gratulerer igjen til dere med positiv test :-D Det er så gøy, det! Elsker de strekene. Lykke til videre dere andre![]()
Tempen har gått mer ned og spottingen tar seg opp så jeg kan settes på tr![]()
Hehehåper testen blir rosa og sterk
![]()
Kjenner jeg ble avslappet mtp testingen etter gårsdagen blenda test![]()