<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Ja, en uke før tiden (cd26) :/ Men er så usikkert, for de andre syklusene så begynte den på cd26. Men denne gangen har jeg testet etter El (ikke gjort det de forrige gangene), og beregnet ikm ut fra det.. så det kan jo tenkes at jeg fått kort lutealfase etter svangerskapet. Må teste i pp'er framover, kartlegge litt.

Imidlertid er det en veldig rar menstruasjon. Jeg bare spotter, en dråpe her og en dråpe der på papiret. Behøver egentlig ikke gå med bind engang, men jeg venter jo på mer. Tredje dagen i dag. Kommer liksom ikke i gang. Det tar jo så langt tiiiiiiiid.. Kan bare komme og bli ferdig vel? Kroppen blir vel helt forstyrret av alle ønsketenkningene mine. Blenda tester, needless to say.

Hvordan går det med testene dine? Blir det noe mer av skyggene?
Her begynte jeg nettopp å spotte... så ligge nå og syns synd på meg selv og er drit lei for at vi må inn i pp8 :-( møkk!!!

Her begynte jeg nettopp å spotte... så ligge nå og syns synd på meg selv og er drit lei for at vi må inn i pp8 :-( møkk!!!

Klem til deg :) Grav deg under dyna i kveld, bli ferdig med det og vær klar for ny start i morgen. Krysser fingrene for neste pp på oss begge.

Hei! Har egentlig IKM på fredag i neste uke (7.oktober), skulle jo vente til da med å teste... Meen klarte ikke å vente.. Og jammen var den positiv på morgenurin. Blå strimmel fra billigtester.dk. Pleier disse å ha sterke rosa skyggestreker?, ser jo den er nesten like sterk som kontrollstreken men tørr ikke håpe..:nailbiting: isåfall har jeg jo bomma heftig på EL og IKM? Forstår ingenting, skal teste på ny i morgen tidlig og så får vi se da. Kan nevne at jeg brukte tester fra samme forsending sist gang og de var blenda! :smiley-angelic001
By the way så får jeg ikke til å legge inn bilder med tlf.. Må prøve å overføre bildet til pc..

Hei! Har egentlig IKM på fredag i neste uke (7.oktober), skulle jo vente til da med å teste... Meen klarte ikke å vente.. Og jammen var den positiv på morgenurin. Blå strimmel fra billigtester.dk. Pleier disse å ha sterke rosa skyggestreker?, ser jo den er nesten like sterk som kontrollstreken men tørr ikke håpe..:nailbiting: isåfall har jeg jo bomma heftig på EL og IKM? Forstår ingenting, skal teste på ny i morgen tidlig og så får vi se da. Kan nevne at jeg brukte tester fra samme forsending sist gang og de var blenda! :smiley-angelic001
By the way så får jeg ikke til å legge inn bilder med tlf.. Må prøve å overføre bildet til pc..
Så spennende da :-D er noe galt med nettstedet tydeligvis. Er flere som ikke får poste bilder. Håper du får lagt ut bilde så vi får de fine,positive tester:-)

Like sterke tester i dag og, jeg tror litt mer idag at jeg er gravid. Håpet kommer sakte..:happy:
Det hadde vært fantastisk etter å ha prøvd i 7pp med en trøblete diabetes og fjerten følinger.
Fikk aldri prøvd Vitex, og er egentlig satt opp på time hos gynekolog/fertilitetslege i slutten av denne mnd.. Men jeg kan vel avbestille den da!:smiley-bounce012
Så spennende da :-D er noe galt med nettstedet tydeligvis. Er flere som ikke får poste bilder. Håper du får lagt ut bilde så vi får de fine,positive tester:)

9 (11) dpo. Hvis syklusen min er på 26 dager som de to andre syklusene mine etter SA, så skal jeg få mensen i morgen. I så fall har jeg en kort lutealfase. Spendt på om TR kommer i morgen altså. Har samme gravidsymptomer som forrige måned og da kom TR:/

Spotter lyserosa. Er vell tanta som sender melding om at hun er underveis tenker jeg... pp8 her kommer jeg... begynner å miste trua på at livmora mi i det hele tatt fungerer... var ikke så vanskelig å lage første mann...
Har du kort lutealfase da?

Like sterke tester i dag og, jeg tror litt mer idag at jeg er gravid. Håpet kommer sakte..:happy:
Det hadde vært fantastisk etter å ha prøvd i 7pp med en trøblete diabetes og fjerten følinger.
Fikk aldri prøvd Vitex, og er egentlig satt opp på time hos gynekolog/fertilitetslege i slutten av denne mnd.. Men jeg kan vel avbestille den da!:smiley-bounce012

Så gøy! Gratulerer :)

ImageUploadedByBV Forum1475392720.432494.jpg

Jeg er gravid :D ❤️

Æsj, blenda test 8 DPO...
Gir ikke opp håpet enda, men skulle ønske den hadde vært positiv :(

Så bra! Denne diabetesen er et herk... denne syklusen har jeg hatt så fint blodsukker også, at det var i hvertfall ikke det det skulle stå på... krysser fingrene for at du får et fint svangerskap og slipper sykemelding :-) jeg satt hjemme i 6mnd sist. Blir litt lei da :-p

Har du kort lutealfase da?
Nei. Den har de siste 2 syklusene vert 12 dager.. er 12 dpo i dag (tror jeg) og tanta er ikke kommet for fult enda, men tempen har gått ned så...

Back
Topp