Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke det :-O dette er pp1 og vi brukte 25pp på storesøster.. så prøver og holde meg hard (om ikke vet jeg av erfaring at det blir ett par lange år ;-) ).Har du testa?
Kan du ha hatt litt ekstra sensitive slimhinner? Som kan ha rifta litt under samleie?Er usikker på når EL har vært, (verken tester eller temper) men utifra forrige tr var den fredag for en uke siden (altså 6 dpo i dag). Da hadde jeg forsåvidt også smerter i magen. Det som er litt rart er at jeg denne perioden har hatt litt spotting. En gang to dager før EL, og en gang tre dager etter. Litt brunaktig utflod som varte en dag. Det pleier jeg ikke ha! Noen forslag til hva det kan ha vært?
er nok bare å vente på tr tenker jeg... ser ut som jeg må inn i pp8.![]()
Jubler for dpo 7-8 og en god del utflod. Ikke lotion utflod, men jeg er ihvertfall ikke tørr! Og 12 dager snusfriwohoooo . Jubler IKKE for jobbhelg, men da går ihvertfall tiden fort. God helg alle sammen <3

Er tidlig enda, men forventet positiv i gårÆsj! Men er fortsatt tidlig vel? Eller bør man få positiv ved 9dpo hvis man er gravid?
Lotion aktig uf er vanlig i dpoEr lotion-aktig utflod et symptom? Jeg har nemlig hatt skikkelig lotion-aktig utflod i dag, men pleier å ha litt utflod i dpo-land. Prøver å ikke være på symptomjakt. hehe. Er 6 dpo i dag (ifølge fertility friend).![]()
Konkurranse, hvem holder seg lengst? *foråikkegåpåtestesmell*![]()
Kjenner at jeg sliterJeg tror ikke jeg klarer å holde meg helt til tirsdag![]()
Hvordan går det med deg?
Kjenner at jeg sliterfryktelig lyst å teste i morgen!! Men vet jo ikke hvor mange dpo jeg egentlig er
el kan ha vært torsdag, fredag eller søndag
![]()

Haha man lager seg noen ville ideerJeg og. Mest fordi jeg ikke får testet søndag morgen. Og da må jeg jo vente helt til mandag. Da kan jeg likeså greit vente til tirsdag. Haha, for en logikk.![]()
Skal prøve å la være i morgen. Si fra hvordan det går da![]()
Samma her....Gruer meg nesten litt til å teste, for den blir vel blenda som vanlig![]()
Samme her.. 2 blenda allerede. 99%sikker på at tr kommer på mandag, meen må nesten teste i morgen daGruer meg nesten litt til å teste, for den blir vel blenda som vanlig![]()
Begynte på onsdag. 7 dpoNår begynner dere og teste?![]()