<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

2 dpo og er rolig ift å teste. Sambo derimot sporte om jeg hadde testet i dag :p nei d gjorde jeg selvfølgelig ikke på dag 2 etter el. "Da må vi teste i helgen da" :p en som har tatt over tittelen som "testetøs" tro :p :'D

386d6ab042af0e97ea8bfe96cbc705ea
er nok bare å vente på tr tenker jeg... ser ut som jeg må inn i pp8.

Har du testa?
Har ikke det :-O dette er pp1 og vi brukte 25pp på storesøster.. så prøver og holde meg hard (om ikke vet jeg av erfaring at det blir ett par lange år ;-) ).

Jeg syns jeg kjenner at puppene er litt ømme og mannen kommenterte at de så litt mer fyldige ut (haha).. men det kan vell bare være pga syklusene også :-) det var det første graviditetstegnet forrige gang.. DPO14 var puppene så ømme at jeg våkna av at jeg snudde meg i senga..hehe.. får håpe jeg våkner på nattestid om noen dager ;-)

Wææ.. men får litt lyst til å teste nå da som jeg ser alle andre holder på her inne ;-)

Last edited:
Er usikker på når EL har vært, (verken tester eller temper) men utifra forrige tr var den fredag for en uke siden (altså 6 dpo i dag). Da hadde jeg forsåvidt også smerter i magen. Det som er litt rart er at jeg denne perioden har hatt litt spotting. En gang to dager før EL, og en gang tre dager etter. Litt brunaktig utflod som varte en dag. Det pleier jeg ikke ha! Noen forslag til hva det kan ha vært?
Kan du ha hatt litt ekstra sensitive slimhinner? Som kan ha rifta litt under samleie?

Jubler for dpo 7-8 og en god del utflod. Ikke lotion utflod, men jeg er ihvertfall ikke tørr! Og 12 dager snusfri:) wohoooo . Jubler IKKE for jobbhelg, men da går ihvertfall tiden fort. God helg alle sammen <3

Jubler for dpo 7-8 og en god del utflod. Ikke lotion utflod, men jeg er ihvertfall ikke tørr! Og 12 dager snusfri:) wohoooo . Jubler IKKE for jobbhelg, men da går ihvertfall tiden fort. God helg alle sammen <3

Er lotion-aktig utflod et symptom? Jeg har nemlig hatt skikkelig lotion-aktig utflod i dag, men pleier å ha litt utflod i dpo-land. Prøver å ikke være på symptomjakt. hehe. Er 6 dpo i dag (ifølge fertility friend). :angelic:

Æsj! Men er fortsatt tidlig vel? Eller bør man få positiv ved 9dpo hvis man er gravid?
Er tidlig enda, men forventet positiv i går :-p fikk det 8dpo sist.
Har menssmerter også nå..så tr kommer vell snart tenker jeg.

Er lotion-aktig utflod et symptom? Jeg har nemlig hatt skikkelig lotion-aktig utflod i dag, men pleier å ha litt utflod i dpo-land. Prøver å ikke være på symptomjakt. hehe. Er 6 dpo i dag (ifølge fertility friend). :angelic:
Lotion aktig uf er vanlig i dpo :)

Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg helt til tirsdag :p

Hvordan går det med deg?
Kjenner at jeg sliter :p fryktelig lyst å teste i morgen!! Men vet jo ikke hvor mange dpo jeg egentlig er :p el kan ha vært torsdag, fredag eller søndag :p

Kjenner at jeg sliter :p fryktelig lyst å teste i morgen!! Men vet jo ikke hvor mange dpo jeg egentlig er :p el kan ha vært torsdag, fredag eller søndag :p

Jeg og. Mest fordi jeg ikke får testet søndag morgen. Og da må jeg jo vente helt til mandag. Da kan jeg likeså greit vente til tirsdag. Haha, for en logikk. :p

Skal prøve å la være i morgen. Si fra hvordan det går da :p

Gruer meg nesten litt til å teste, for den blir vel blenda som vanlig :sorry:

Jeg og. Mest fordi jeg ikke får testet søndag morgen. Og da må jeg jo vente helt til mandag. Da kan jeg likeså greit vente til tirsdag. Haha, for en logikk. :p

Skal prøve å la være i morgen. Si fra hvordan det går da :p
Haha man lager seg noen ville ideer :p
Ja, vet at det blir blenda test dersom jeg ryker på en imorgen :p
Og da vet jeg at jeg blir super skuffa og mister håpet denne pp :p

Back
Topp