Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den hadde jeg tolker som pos ☺
Jahappy humping;-p
Så frustrerende:/Fortsatt på jakt etter ELingen i sikte enda men håper den kommer snart, *wet down under* men ingen slim
blir ikke helt klok på dette.
Vis vedlegget 197754
det kan være etter sex igår daSkjønner om mulig enda mindre av egen kropp i dagfikk noe jeg tolket som positiv EL test i går på morgenen, ingen slim men tynn, rennende utflod, la da selvfølgelig inn aksjer på kvelden
men nå i dag har jeg rosa utflod
og små murringer
kommer mensen nå liksom?
Skjønner om mulig enda mindre av egen kropp i dagfikk noe jeg tolket som positiv EL test i går på morgenen, ingen slim men tynn, rennende utflod, la da selvfølgelig inn aksjer på kvelden
og små murringer
kommer mensen nå liksom?
det kan være etter sex igår dajeg har ofte litt blod og murringer etter sex
![]()
Kan man ikke få en liten blødning ved EL, da?
Sterk el test i dag, men ikke positiv. Er jeg dpo nå?
Hei, alle sammenJeg er ny her. Eller, jeg var aktiv her for et par år siden. Nå prøver vi igjen, pp1. Temping og el.tester, vi går all in. Positive el.tester i går og i dag. Venter på temphopp. IKM er 6.okt ifølge fertility friend.
Er det jeg også tror. Tempen gikk opp i dag også etter dipp i går.Hadde du positiv i går? Da hadde jeg regnet EL i dag og dpo i morgen, tror jeg. Men jeg er litt usikker på hvordan det egentlig er da![]()
Rosa i utflod/elslim? Er ikke det er bra tegn? Om du hadde pos test i går, så har du EL i dag eller i morra. Og murringer EL smerter? Håper det skal stemme.Skjønner om mulig enda mindre av egen kropp i dagfikk noe jeg tolket som positiv EL test i går på morgenen, ingen slim men tynn, rennende utflod, la da selvfølgelig inn aksjer på kvelden
og små murringer
kommer mensen nå liksom?
Rosa i utflod/elslim? Er ikke det er bra tegn? Om du hadde pos test i går, så har du EL i dag eller i morra. Og murringer EL smerter? Håper det skal stemme.