<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Fortsatt blinkende smilefjes. Tatt 3 a1 tester i tillegg på kveldene og ingen forandring i disse.. Håper på el snart :p

Bestilte graviditetstester på ebay for en stund siden, sto de skulle komme rundt ikm, en i går ploppa de ned i postkassa! (Blir sikkert ikke noe vanskelig å vente til ikm med å teste nå nei!!)... Eller i følge det som sto på pakken hadde jeg bestilt minnekort leser ;)
ImageUploadedByBV Forum1474432623.476783.jpg

Skjønner om mulig enda mindre av egen kropp i dag :( fikk noe jeg tolket som positiv EL test i går på morgenen, ingen slim men tynn, rennende utflod, la da selvfølgelig inn aksjer på kvelden :p men nå i dag har jeg rosa utflod :( og små murringer :( kommer mensen nå liksom?

Skjønner om mulig enda mindre av egen kropp i dag :( fikk noe jeg tolket som positiv EL test i går på morgenen, ingen slim men tynn, rennende utflod, la da selvfølgelig inn aksjer på kvelden :p men nå i dag har jeg rosa utflod :( og små murringer :( kommer mensen nå liksom?
det kan være etter sex igår da ;) jeg har ofte litt blod og murringer etter sex :)

Kan man ikke få en liten blødning ved EL, da?

Sterk el test i dag, men ikke positiv. Er jeg dpo nå?

Hei, alle sammen☺️ Jeg er ny her. Eller, jeg var aktiv her for et par år siden. Nå prøver vi igjen, pp1. Temping og el.tester, vi går all in. Positive el.tester i går og i dag. Venter på temphopp. IKM er 6.okt ifølge fertility friend.

Hei, alle sammen☺️ Jeg er ny her. Eller, jeg var aktiv her for et par år siden. Nå prøver vi igjen, pp1. Temping og el.tester, vi går all in. Positive el.tester i går og i dag. Venter på temphopp. IKM er 6.okt ifølge fertility friend.

Da er du på lista :) Lykke til!

Eggløsningsslim og murring i høyre eggstokk=D wohoooo :p CD 14 en dag senere enn sist. Har lagt inn aksjer på lørdag, mandag og skal legge inn aksjer i kveld, tenker kanskje i morgen kveld og☺️ Vil bli gravid NÅ! Kjenner jeg er sååå klar for nr 2:)

Hadde du positiv i går? Da hadde jeg regnet EL i dag og dpo i morgen, tror jeg. Men jeg er litt usikker på hvordan det egentlig er da :p
Er det jeg også tror. Tempen gikk opp i dag også etter dipp i går.

I går var en merkedag i familien, så jeg posta et hjerte på Facebook, og i dag har jeg fått flere spørsmål på jobb om jeg er gravid! Hehe! Slo meg ikke at de kunne dra den konklusjonen en gang! Skulle ønske jeg kunne si ja! :)

Rosa i utflod/elslim? Er ikke det er bra tegn? Om du hadde pos test i går, så har du EL i dag eller i morra. Og murringer EL smerter? Håper det skal stemme.

Jeg tror kanskje jeg har EL idag, IKM onsdag 5.10, men får ikke bekreftet det før om en uke ;)

Rosa i utflod/elslim? Er ikke det er bra tegn? Om du hadde pos test i går, så har du EL i dag eller i morra. Og murringer EL smerter? Håper det skal stemme.

De to siste mnd har jeg hatt slim etterfulgt av magesmerter rundt EL så det skurrer litt her :( så lirer på om kroppen ikke er helt i rute

Jeg tror jeg er 1dpo i dag....(eller i morgen i værste fall). Jeg er veldig utålmodig og syns tiden frem til IKM går såååå sakte:dead: For min del kunne jeg shoppa vogn for lenge siden, men jeg syns jeg må vente til at jeg i det minste har blitt gravid;)

Back
Topp