<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Da var aksjene lagt inn. El i morgen eller onsdag. Håper den er onsdag så jeg kan få inn litt aksjer når jeg kommer hjem fra reise :-) hvis ikke så bør det vell holde å ha lagt inn litt aksjer i dag?:-)

Wow det skal man jammen meg si! Så flott! Har dere prøvd lenge? (Om jeg kan spør om det?)
Både ja og nei, begynte i mai i fjor. Hadde da et forsøk i Danmark, ble gravid, men BO ble oppdaget i uke ti. Måtte da ta en medisinsk abort og måtte vente til neste ordentlig syklus før jeg kunne reise nedover igjen. Rakk bare et forsøk på høsten for jeg ble syk rett før neste forsøk og så ble jeg syk igjen rett etter det og det ble bestemt at jeg skulle fjerne mandlene, så da ble det venting igjen! Hadde to forsøk i mai (i Danmark) hvor jeg hadde en kjemisk på det andre forsøket. Hadde første forsøk i Norge (byttet jobb,så vanskelig å stikke av til Danmark en gang i måneden) forrige syklus.
Så, er jo snart et og et halvt år siden vi startet å prøve, men dette er 6.forsøk da...
Puh, ble langt dette!!

e8e1eb003990f2d9967e71c5ac18fb37

Se der! Testene er helt enige også:-)
Er vell bare å begynne å vente nå da :)

4. dag med blinkende smilefjes idag. Ville tippet på el i morgen. Masse el slim nå nettopp da jeg var på toalettet!

Kjenner jeg er mildt sakt utolmodig her, syns testen er noe (bittelitt) sterkere i dag, ingen slim men rimelig vått der nede, *håpehåpe* :p

Kjenner jeg er mildt sakt utolmodig her, syns testen er noe (bittelitt) sterkere i dag, ingen slim men rimelig vått der nede, *håpehåpe* :p
Føler såå med deg! :p hos meg bare blinker smilefjeset, og når jeg ser på strekene er de supersvake så sjønner ingen ting :p men håper el slimet idag tidlig har sin virkning :p

Føler såå med deg! :p hos meg bare blinker smilefjeset, og når jeg ser på strekene er de supersvake så sjønner ingen ting :p men håper el slimet idag tidlig har sin virkning :p

Huff utrolig frustrerende :( men både slim hos deg og genrelt våt"underetasje" hos meg er da positove tegn :p håper vi snart er dpo begge to ;)

Masse EL slim i dag cd 11 kanskje ikke EL er til mandag slik appen foreslår? La inn info på appen og da skifta den plutselig til at jeg har EL i dag. Men det igjen ble vel tidelig. Har rundt 30 dager syklus +\-

Akkurat samme her. Kan man egentlig tolke noe ut fra eltestene, med mindre de faktisk er positive? Altså, kan man se en slags stigning?

Akkurat samme her. Kan man egentlig tolke noe ut fra eltestene, med mindre de faktisk er positive? Altså, kan man se en slags stigning?
Mine strimler var helt like hver dag. Men i dag ble den plutselig positiv. Så jeg såg ingen stigning... akutt el? X-P

Melder meg inn her jeg :) prøver på nytt etter spontanabort nr 2! Kroppen kom fort tilbake tilsig selv denne gangen da :) ganske sikker på at jeg har eggløsning i dag og ikm tirsdag 4/10.

Melder meg inn her jeg :) prøver på nytt etter spontanabort nr 2! Kroppen kom fort tilbake tilsig selv denne gangen da :) ganske sikker på at jeg har eggløsning i dag og ikm tirsdag 4/10.
Trist å høre at du har vert gjennom 2 sa. Masse lykke til med el nå og dpo tiden som kommer :-) du er hjertelig velkommen inn hit til oss :-D

IKM 9. Oktober. PP2.

Back
Topp