<3<3 IKM uke 10 <3<3

Er alle klar for ny ventetid eller? :) 

Stine: Du kan altså bare henge fra deg kjeledressen og beksømstøvlene, for el-slimet er over, ha ha ha ha!!!

Det der alienslimet ditt kom jo til en heeelt annen tid forrige gang, om jeg hukser rett, var nærmere ikm.. sååå jeg gir meg ikke helt ennå jeg altså!

*luske rundt*

Det var det ja. Ha ha ha ha ha!!!! Der ser du hvor lite jeg husker for tiden!! Hihihi!!!

Huskepiller!
Men de hadde du nok ikke husket å ta, såeh.. pointless!

Jeg jakter ikke på symtomer denne gangen, for vi har ikke truffet el... rett og slett. Men er greit, jeg skal ringe inn til riksen når tanta kommer, så jeg har det egentlig ganske bra med det :p

Jeg har egentlig ingen tro på denne PPen. Blødning midt i, kun to dager med økt sekret og kun sex 1 gang. Men igjen, sånn var det sist jeg ble gravid også :P

Stine: Symptomjakting har jeg gitt opp for lenge siden, he he!! 
Men jeg følger nok med deg over i neste PP skal du se. Kan jo ikke la deg være ensom :p

Prøver: Det du skriver der er det jo en del gravide som opplever da ;) Så jeg syntes ikke du skal gi opp før tanta kommer i så fall altså!! ;) 

Nei, ingen ting er kjørt før tanta dukker opp. Og jeg hadde jo noe som ligner på el slim i natt, så det kan jo være at syklusen blir lengre og lengre, så el er litt etter antatt. 

Hei!

Jeg vil heller henge med dere ;-) Jeg tester etter el og siden den ikke kom før den 23/24.feb så setter jeg IKM til den 6.mars

Skal prøve å ikke teste før det...men vi får se.

Dette er min 2pp i denne omgang men alt sett under ett har jeg prøvd på en liten en siden juli 2010 ettersom jeg først mista i uke 9 og deretter mistet gutten min bare 8 uker gammel, jeg håper virkelig livet skal smile til meg igjen snart.

Og lykke til alle dere andre!

Du er hjertelig velkommen til å henge med oss :D 
Lykke til i prøvingen og klemmer i fleng til deg :)

Hvordan går det med dpo-folket? :)

9 mars! :)

Blodprøvene mine hos legen var fine. Eneste hun ville kontrollere ekstra var vit b-12.

Så vi får jo se hva som skjer nå.. :/ 

Oppdatert. 

Trodde legen b-12 vit hadde noe med å bli gravid? 

Jeg aner virkelig ikke hvordan det har gått denne gangen. Jeg har prøvd dette med å sjekke el-slim og tappen, men etter hva jeg har lest på blant annet pernille.info, så stemmer ikke sekret og tappen over ens med hverandre og ikke stemmer det med hvor jeg er i syklusen heller :/ 

Prøverpå: jeg vet ikke hva hun tror. Men etter det jeg har lest selv om dette så kan det ha noe med det og gjøre. Kan ha. Men det får jeg ikke vite før en del dager til når jeg skal til henne. :/ så får vi se om hun sender sender meg videre til utredning eller om hun vil stå for gu før hun sender meg videre. Jeg hater gu... Er helt forferdelig!

Vi får krysse fingrene for at du slipper, men gu må du gjennom etterhvert. Men det er verdt det om utfallet blir den baby ;) 

Jeg er fullstendig klar over at jeg må gjennom gu, sikkert både en og to og sykt mange ganger. men det betyr ikke at jeg må syntes det er helt ok ;) Jeg har også fått vite at jeg har lov og krav til å si nei til gu hos fastlege

Back
Topp