T
Tankedrøm
Guest
Ja, ikke sant!Men når kommer dere til å fortelle det tror dere?
Vi fortalte det til foreldre i uke 8 sist gang, og få dager etter var det ingen magetroll lenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant!Men når kommer dere til å fortelle det tror dere?
Vi fortalte det til foreldre i uke 8 sist gang, og få dager etter var det ingen magetroll lengerNår vår spire endelig sitter, blir det verdens lengste 12 uker... Jeg har mistet to ganger tidligere, og begge gangene har jeg hatt ekstrem svangerskvalme, og det er så tøft å ikke kunne ha mamma der
![]()
Jeg vet ikke. Holder på å sprekke, så blir nok ikke lenge til. Men vil prøve å vente til UL, siden jeg forhåpentligvis skal på det i løpet av en uke eller to. Da nærmer jeg meg uke 8/9. Søsteren min får nok høre det snart, bare så jeg har sakt det til noenJa, ikke sant!Men når kommer dere til å fortelle det tror dere?
Såååååå kjekt å følge med her inne
Kan jeg spørre hvor det er du får den "infoen" fra? Håper jeg kan bruke den snart og![]()
Det tar jeg fra "min side" på hovedsiden til BV...hvis du skjønner... Samme info som kommer opp på appen!![]()
Så spennende med tidlig UL daHvor mange uker er du på vei da?
Sikkert lurt å søke på Ullevål allerede, så du ikke havner helt på A-hus?
Det blir veldig spennende! Da er jeg 6+3. Lurer bittelitt på å utsette det en uke, men jeg får se...Har du testet enda?
I dag er det mandag 22. september, og du er 6 uker og 2 dager ut i svangerskapet. Det er 34 uker og 1 dag igjen til din termin, tirsdag 19. mai.
ARMENE FORMES: Til nå har embryoet bestått av hode, kropp og hale. Men i dag dukker det opp knopper som skal bli til embryoets armer!
~~![]()
~~![]()
6+2 <3
Nå er jeg nervøs! Jeg har ingen grunn til det, men jeg er nervøs! Dagen før dagen, tidlig ultralyd i morgen, og ikke før kl. 16!!! Det er tre scenarier og det involverer at vi skal bli foreldre til 0,1 eller 2 barn i mai. Jeg kjenner at jeg ikke tørr å ønske meg engang, bortsett fra 0 selvfølgelig!! Tar gjerne 2 hvis alternativet er ingen!! Haff!! Jeg gruer meg.... Mannen bare gleder seg og tar gjerne tvillinger! Fint å vite det da![]()
Formen har vært litt bedre i dag mtp kvalmen, ikke like intens, men herrejemeni så trøtt!! Sovna på sofaen rett jeg kom hjem og sov i to timer... Hadde lyst til å legge meg igjen allerede kl. 20!
Men jeg klarer ikke helt å "chatte" i dag - er litt utenpåmegselv. Men skal prøve å være positivt innstilt! Tenk så heldige vi er som skal få se ett (eller to) bankende hjerte(r) i morgen!!!