<3 1+1 blir 4 <3

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
En dagbok, det må jeg jo ha! Jeg hadde en sist også, og det var utrolig koselig å lese igjennom den i forbindelse med dette her
t4524.gif

Litt om oss:

Vi er et par som har sett veldig mye til hverandre de siste 9 årene, utvekslet våre "ja" for 4 år siden og har de siste snart 3 årene blitt trillet rundt fingeren av en fantastisk liten skapning som forhåpentligvis skal få lov til å bli storebror i mai 2015:D

Jeg er en sykepleier i videreutdanning, mannen holder til i kommunen mens lillemann "jobber" i barnehage.
Lillemann er som sagt snart 3 år og den opprinnelige "planen" var å prøve góg få nr. 2 mellom 2 og 2,5 år etter. Men så begynte jeg på skole og ville fullføre den først... Vi skulle egentlig vente så lenge som til oktober for å begynne og prøve, men vi orket ikke vente lenger...speedet opp jobbingen for å få permisjon. Mandag 18.aug bestemte vi oss.

Ettersom at jeg har ventet på å begynne prøvingen så var jeg klar for å ta i bruk alle tilgjengelige midler!! Lista er lang :
-Pre seed
-Grapefruktjuice
-Sex hver dag (Riktig nok fordi lysten var på topp, hadde "planlagt" annenhver)
-Temping
-EL tester
-Clearblue fertilitesmonitor
-Varmepakning dpo

Trooor det var alt...så dette var ønsket!!:p

Mandag 25. aug hadde jeg EL og pga en "følelse" tok jeg en test allerede 6 dpo og der begynte morroa... Fikk jo allerede da antydninger som jeg ikke hadde fått på en test før. Antydningene fortsatte, testet to dager om dagen, på kvelden 8 dpo så var den tydelig! Shit!! *Lykke* Hadde vi truffet på aller, aller første pp??? Hva i all verden hadde vi gjort for å fortjene dette?? :oops:

I dag er IKM, 12 dpo, 4+0. Ingen tegn til blødning, økt utflod og sterkere tester
t4524.gif
t4524.gif
t4524.gif

JEG ER GRAVID!!!
Og jeg har en hel gjeng av tester som bevis!! Klar?? :p


8 dpo
t4524.gif

bilde.jpg

9 dpo
t4524.gif

bilde 2.jpg

9 dpo
t4524.gif

bilde 3.jpg

10 dpo
t4524.gif

bilde.jpg