<3 1+1 blir 4 <3

Akkurat det samme her. Formen min er på bånn. Hver morgen jeg våkner, har jeg bare lyst til å grine :p Er veldig kvalm og uggen på jobb, men får bare trave på toalettet og kaste opp, og skjerpe meg innimellom..

Skjønner at det er like vanskelig når du sitter hjemme, da er jo det mye mer fristende og bare pakke seg under dyna og synes synd på seg selv. Synes jeg da :p

Oh, yes!! Og den lille halvtimen jeg skulle ha på øyet som har blitt til både to og tre timer :p
 
I dag er det fredag 10. oktober, og du er 8 uker og 6 dager ut i svangerskapet. Det er 31 uker og 4 dager igjen til din termin, tirsdag 19. mai.

GUTT ELLER JENTE? Allerede nå er det mulig å kunne oppdage forskjellen på gutt og jente, men forskjellene er så mikroskopiske at de ikke kan ses på ultralyd.


~~
t4524.gif
t4524.gif
t4524.gif
~~



8+6 <3


Jeg bryr meg virkelig ikke hva dette er! Kult med jente, men får jeg en gutt til og han bare er en brøkdel så fin som storebror så kan jeg virkelig kalle meg for verdens heldigste!! Eller, jeg er det allerede!! Jeg er så forelska i lillemannen min om dagen, for han er bare så god! Hver morgen spør han om "mamma har vondt i magen i dag"? (Les: kvalm) Hvis det er tilfellet så blåser han på magen og sier at "nå er det bra, mamma". Formen har blitt fantastisk mye bedre denne uka, men når jeg lå på sofaen og hadde det som verst så blåste han alt han kunne og strøk meg på hodet, gav klemmer og trøstet så godt som han kunne <3 Han bør ha pappaen sin på opplæring :p Selv om han er fin han og altså, hehe :) Lillemann skulle visst også fortelle jentene i barnehagen at han hadde baby i magen, for det ønsket han seg. Prøvde oss på å forklare forskjellen på jente og gutt da, men det var bare å gi seg med en eneste gang, for han hadde baby i magen!!

Herlighet, så heldig jeg er!!!

Symptomene har som nevnt blitt satt mer på "bakgrunnsmusikk". Kjenner at jeg er småkvalm, men ikke på lang nær like mye som det har vært!! Trøttheten har blitt myyyyye bedre!! Puppene har også roet seg, men minner meg på det innimellom. Magen derimot - den poppa ut! Kan jo holde den inne, men guri så slitsomt! Og det skjedde nesten parallelt med at kvalmen gav seg litt - hm... Men det bekkenet....det kan bli intressant etterhvert :rolleyes: Jeg hadde en "stille" periode i forrige svangerskap, ganske nøyaktig på samme tidspunkt, og de kom tilbake i uke 10-11... Så jeg bare nyter disse "stille" dagene :)

Mannen tok opp navnedebatten her en kveld på senga. På halvveis tull nevnte han navnet til bestemoren hans, ergo oppkalling, og det gav en overraskende fin klang! Han trodde ikke at jeg kom til å like det. Denne bestemoren har han aldri møtt, men allikevel. Den bestemoren som han hadde møtt og hatt en fantastisk forhold til døde i mai i år og hun var så utrolig fin bestemor og oldemor til lillemann. Jeg har jo kjent henne i mange år selv og kjenner fremdeles på sorgen over tapet og derfor har dette med oppkalling fått en helt annen betydning og hun må jo da inkluderes!! Så lang historie kort - dersom dette blir en jente så får hun kanskje fornavnet til hun ene oldemoren og mellomnavnet til den andre oldemoren... Vi får se :) Guttenavn er så godt som spikret :p

Dette ble langt på en fredagskveld, men sånn er det når mannen er ute på luft :D
 
Kjenner meg igjen der hvor kvalmen har gitt seg og magen popper ut! Er noen dager etter deg, men føler virkelig at den bare eser ut, og puppene.. Ja jeg våkner om natten når jeg skal snu meg!
Og for en nydelig gutt du har som passer sånn på mammaen sin :)
 
Kjenner meg igjen der hvor kvalmen har gitt seg og magen popper ut! Er noen dager etter deg, men føler virkelig at den bare eser ut, og puppene.. Ja jeg våkner om natten når jeg skal snu meg!
Og for en nydelig gutt du har som passer sånn på mammaen sin :)

Ja, ikke sant <3

En skulle tro at vi burde benytte anledningen til å sove i svangerskapet, men det er søren meg ikke lett!! :p
 
Back
Topp