22.mars

God morgen!
Idag har jeg siste dag på kurs før det bærer rett hjem for å fange inn to redde puser som vaksineres!
Gikk ned til frokosten ned godt mot(buffé), tittet på all maten og løp opp igjen for å kose meg litt ekstra på do.
Nå skal det bli godt å komme hjem til mannen som kun spiser godkjente matvarer :joyful:

Hva skal dere idag?

God morgen!
Idag har jeg siste dag på kurs før det bærer rett hjem for å fange inn to redde puser som vaksineres!
Gikk ned til frokosten ned godt mot(buffé), tittet på all maten og løp opp igjen for å kose meg litt ekstra på do.
Nå skal det bli godt å komme hjem til mannen som kun spiser godkjente matvarer :joyful:

Hva skal dere idag?
Uff, håper den kvalmen gir seg snart for din del. Synes du har kosa deg mer en nok på do disse ukene..

Uff, håper den kvalmen gir seg snart for din del. Synes du har kosa deg mer en nok på do disse ukene..
Har begynt å bli bedre altså :) men må kalkulere inn 1-3 om morgenen... Og hvis jeg blir stresset.
Men ja, helt slutt hadde vært magisk ❤

Her er planen å etterhvert få kjørt lisja i barnehagen å så få jobba litt og kanskje ta litt husvask. Merker at man har hund og katt som går inn å ut nå som det er litt vått ute. Blir så skittent på gulvet.

Og så har jeg noe regskapsarbeod jeg må få gjort.

Samme plass i dag som de to første, rett på jobb. Trøtt og forkjølet, men ellers er det jo greit ^^

Joggetur i sola og noen timer på jobb :happy: Godt å være tilbake etter noen uker på sofaen.

Hva slags hester har du/dere? :)
Vi eier 3 fjordhester, blir 5 stk til sommeren, men der skal vi selge unna det som ikke passer oss. Og så eier jeg en varmblodsridehest på 1 år.
Men har 11 hester til på stallen. Noen i oppstalling og noen i trening[emoji4]

Her ankom jeg jobb tidlig i dag og bestemte meg for å stå. Er altfor dårlig til å bruke pulten oppe, men de to siste dagene har jeg merket det godt i nedre rygg/bekken (litt usikker på hvor det sitter) etter å ha sitti hele dagen på jobb. Så nå er det variasjon. Og joggesko [emoji23]

Har levert sjefen i barnehagen, utrolig nok fått handlet inn to middager, spydd i vasken å landet på sofaen. Forhåpentligvis bare 10-12 uker igjen med oppkast og kvalme. Uke 10+6 i dag:happy:

Her ankom jeg jobb tidlig i dag og bestemte meg for å stå. Er altfor dårlig til å bruke pulten oppe, men de to siste dagene har jeg merket det godt i nedre rygg/bekken (litt usikker på hvor det sitter) etter å ha sitti hele dagen på jobb. Så nå er det variasjon. Og joggesko [emoji23]
Variasjon og joggesko hørtes veldig fornuftig ut [emoji4]har selv begynt å få bekkenplager, Så prøver å gjøre alt jeg kan for å holde det i sjakk..

af080285076f74cbc7f8e278e6f70756.jpg

Kan ikke akkurat si vi har så bra vær her idag[emoji21] er så lei dette dårlige været nå at jeg bare vil legge meg og bli der til det blir bedre.

God morgen!

Hva skal dere idag?
Uff, det hørtes mindre morsomt ut!:confused: Men godt med disse mennene som tar hensyn til lukter, smak osv!:D Samboeren min luftet ut av hele huset etter han hadde stekt seg mat- og før jeg kom hjem fra jobb her om dagen.. Kun for at han visste at jeg og matlukt ikke er bestevenner for tiden:Heartred
Ellers blir det første svangerskapskontroll hos legen før jobb som er planen her i dag:cheers

Ikke kom opp av senga ennå. Tatt time-out her i dag etter et lite sammenbrudd i går. Fått beskjed av mannen å roe ned og vurdere å bestille legetime for å få delvis sykemelding. Så da ligger jeg og lurer på om jeg har tid å gå til legen [emoji85]

Back
Topp