22.mars

Ikke kom opp av senga ennå. Tatt time-out her i dag etter et lite sammenbrudd i går. Fått beskjed av mannen å roe ned og vurdere å bestille legetime for å få delvis sykemelding. Så da ligger jeg og lurer på om jeg har tid å gå til legen [emoji85]
Hør på mannen! [emoji11]

Ikke kom opp av senga ennå. Tatt time-out her i dag etter et lite sammenbrudd i går. Fått beskjed av mannen å roe ned og vurdere å bestille legetime for å få delvis sykemelding. Så da ligger jeg og lurer på om jeg har tid å gå til legen [emoji85]
Er nok smart å lytte til kroppen og bare ta seg tid til å dra til legen. Er selv 40% sykemeldt pga bekkenplager. Og det var så absolutt verdt det [emoji16]

af080285076f74cbc7f8e278e6f70756.jpg

Kan ikke akkurat si vi har så bra vær her idag[emoji21] er så lei dette dårlige været nå at jeg bare vil legge meg og bli der til det blir bedre.
Her er det soool! Det gjør så mye med humøret [emoji2]

Er nok smart å lytte til kroppen og bare ta seg tid til å dra til legen. Er selv 40% sykemeldt pga bekkenplager. Og det var så absolutt verdt det [emoji16]
Problemet er at jeg ikke har noen som gjør den jobben jeg ikke rekker selv, og kommer til å få missfornøyde kunder etterhvert. Er daglig leder, så har ingen over meg som kan ordne opp...
Men helsa og mini kommer først såklart

Har levert sjefen i barnehagen, utrolig nok fått handlet inn to middager, spydd i vasken å landet på sofaen. Forhåpentligvis bare 10-12 uker igjen med oppkast og kvalme. Uke 10+6 i dag:happy:

Uff, håper det roer seg snart. Jeg er også litt kvalm fortsatt, men heldigvis ingen oppkast! [emoji119]

Jeg kjenner til problemstillingen med at man har ansvar og helst ikke vil sykemelde seg, men det er ingen som takker en senere! Viktig å tenke på egen helse - og ikke minst knøttet i magen [emoji173][emoji173]

Uff, jeg våkner sååå tidlig på morgenen og har ikke sjans til å sovne igjen. Det ender som regel med tidenes skallebank gjennom hele dagen [emoji30]

Uff, jeg våkner sååå tidlig på morgenen og har ikke sjans til å sovne igjen. Det ender som regel med tidenes skallebank gjennom hele dagen [emoji30]
Jeg og våkner så tidlig for tiden! Bråvåknet i 4 tiden og trodde jeg hadde forsovet meg, og slet med å sove etter det.

Problemet er at jeg ikke har noen som gjør den jobben jeg ikke rekker selv, og kommer til å få missfornøyde kunder etterhvert. Er daglig leder, så har ingen over meg som kan ordne opp...
Skjønner at det er en kjip situasjon! Men uten helsa på plass så får du jo ikke gjort noen av de tingen som trengs, så høres fornuftig ut å ta hensyn til den!;) Og ikke minst minien:)

Jeg og våkner så tidlig for tiden! Bråvåknet i 4 tiden og trodde jeg hadde forsovet meg, og slet med å sove etter det.

Åh det er virkelig ingen god følelse [emoji53] det verste er når det er 1 time igjen til vekkerklokken piper. Da er løpet kjørt for meg [emoji28]

Jeg har heller ikke det. Men lutter jeg ikke til helsa kan jeg ikke f.eks. bli gradvis sykemeldt og prøve å delegere noe, da ender jeg opp med en smell... og det hjelper i hvert fall ingen! [emoji4]

I kveld har jeg bestemt meg for at jeg skal på senteret og kjøpe meg en del nye plagg. Alt strammer over magen og er ubehagelig å gå med [emoji30] gleder meg til sol, sommer og kjoler [emoji322][emoji7]

Morn!
Her er det supervær, så i dag skal jeg tusle ute så mye jeg klarer :) Sol altså, det hjelper på *alt*! :D

I kveld har jeg bestemt meg for at jeg skal på senteret og kjøpe meg en del nye plagg. Alt strammer over magen og er ubehagelig å gå med [emoji30] gleder meg til sol, sommer og kjoler [emoji322][emoji7]
Hørres helt nydelig ut med klær som faktisk passer [emoji5] Gleder meg til svangerskapet er offisielt og jeg kan bruke mammakjoler og bukse med strikk over magen [emoji38]
Kun nettshopping her da, ikke mammaklær å oppdrive i mils omkrets.

Hørres helt nydelig ut med klær som faktisk passer [emoji5] Gleder meg til svangerskapet er offisielt og jeg kan bruke mammakjoler og bukse med strikk over magen [emoji38]
Kun nettshopping her da, ikke mammaklær å oppdrive i mils omkrets.
Blir mye nettshopping her også. Da de har så utrolig dårlig utvalg av mammaklæt i butikkene her i rundt.

Back
Topp