Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Tenkte jeg kunne fortsette trenden fra mandag og tirsdag [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uff, håper den kvalmen gir seg snart for din del. Synes du har kosa deg mer en nok på do disse ukene..God morgen!
Idag har jeg siste dag på kurs før det bærer rett hjem for å fange inn to redde puser som vaksineres!
Gikk ned til frokosten ned godt mot(buffé), tittet på all maten og løp opp igjen for å kose meg litt ekstra på do.
Nå skal det bli godt å komme hjem til mannen som kun spiser godkjente matvarer
Hva skal dere idag?
Har begynt å bli bedre altsåUff, håper den kvalmen gir seg snart for din del. Synes du har kosa deg mer en nok på do disse ukene..
Hva slags hester har du/dere?Tenkte jeg kunne fortsette trenden fra mandag og tirsdag [emoji4]
Vi eier 3 fjordhester, blir 5 stk til sommeren, men der skal vi selge unna det som ikke passer oss. Og så eier jeg en varmblodsridehest på 1 år.Hva slags hester har du/dere?![]()
Så flink du er [emoji1]Joggetur i sola og noen timer på jobbGodt å være tilbake etter noen uker på sofaen.
Imponerende! [emoji1]Joggetur i sola og noen timer på jobbGodt å være tilbake etter noen uker på sofaen.
10-12 uker til??Har levert sjefen i barnehagen, utrolig nok fått handlet inn to middager, spydd i vasken å landet på sofaen. Forhåpentligvis bare 10-12 uker igjen med oppkast og kvalme. Uke 10+6 i dag![]()

Variasjon og joggesko hørtes veldig fornuftig ut [emoji4]har selv begynt å få bekkenplager, Så prøver å gjøre alt jeg kan for å holde det i sjakk..Her ankom jeg jobb tidlig i dag og bestemte meg for å stå. Er altfor dårlig til å bruke pulten oppe, men de to siste dagene har jeg merket det godt i nedre rygg/bekken (litt usikker på hvor det sitter) etter å ha sitti hele dagen på jobb. Så nå er det variasjon. Og joggesko [emoji23]
Uff, det hørtes mindre morsomt ut!God morgen!
Idag har jeg siste dag på kurs før det bærer rett hjem for å fange inn to redde puser som vaksineres!
Gikk ned til frokosten ned godt mot(buffé), tittet på all maten og løp opp igjen for å kose meg litt ekstra på do.
Nå skal det bli godt å komme hjem til mannen som kun spiser godkjente matvarer
Hva skal dere idag?

Hørtes bedre ut enn 14timer [emoji4]God morgen. Kort vakt på jobb i dag, 7-14![]()