21140

Æsjda! Men det går sikkert bra, skal du se. Med min flaks går vekta opp til i morra sånn at jeg lander på bare noen få gram i minus.
Hihi:) Det gjør den sikkert ikke;-) Er så lei av at det bare er mitt lag som mister folk.. Men det går seg vel til etterhvert..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da har vi nok innlegg :)
 
Hihi:) Det gjør den sikkert ikke;-) Er så lei av at det bare er mitt lag som mister folk.. Men det går seg vel til etterhvert..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har mista et par stykker vi også. Er bare de blå som er fulltallige fortsatt.. blir spennende å se i morra.
 
Har mista et par stykker vi også. Er bare de blå som er fulltallige fortsatt.. blir spennende å se i morra.
Ja:) Blir veldig spennende! TR får meg til å spise usunt:-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Slankekrigen?! Hvor? :D
På BV.. Under helse og sunnhet.. Neste runde tror jeg starter i juni/juli:) Skal vi si fra da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
På BV.. Under helse og sunnhet.. Neste runde tror jeg starter i juni/juli:) Skal vi si fra da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja da vil jeg også være med :) hadde ikke gått nå uansett er for mye med eksamen... Men neste runde (tommelopp!) lykke til :D (nå skal jeg inn å sniiike)
 
Ja da vil jeg også være med :) hadde ikke gått nå uansett er for mye med eksamen... Men neste runde (tommelopp!) lykke til :D (nå skal jeg inn å sniiike)
Hihi:) Jeg og nøtteliten skal være i finalen sammen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Klart det! :D går vi for delt seier også, eller? :p
Helt klart;-) Tror du har et godt forsprang da;-) Jeg har jo nettopp begynt å gå ned...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi får se, kan jo være at man ser at man må litt lengre ned.:p
Neida;-) Skal ikke være bare skinn og ben heller.. Spent på når jeg kan begynne å trene ordentlig igjen jeg.. Føler det strammer seg naturlig enn så lenge, men snart må jeg nok gå aktivt inn for det.. Synd foten ødelegger sånn:-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp