21140

MTDC

Forumet er livet
VIP
Har vi nå kl 12:)

Kjempebra skravlet jenter:)

21280 så tar jeg fri resten av dagen;)
 
Her er det amming på gang, så kan forsette å skravle :)
 
Her er det amming på gang, så kan forsette å skravle :)
Supert:) Livredd for at vesla skal våkne nå så jeg ikke får skravlet til 140, men skal gjøre mitt beste for å få dem unna før hun våkner:)
 
140 er jo bare peanuts! Det får vu til!
 
Vi tenkte å trille en tur så lille får seg en dupp snart, så må skravle litt før det!
 
140 er jo bare peanuts! Det får vu til!
Satser på det;) Og etterpå skal jeg synke ned i sofaen med 50 shades;)

Skal egentlig ut i hagen med mann og barn, men venter til Cia har fått mat, så jeg slipper å springe inn igjen med en gang..
 
Vi tenkte å trille en tur så lille får seg en dupp snart, så må skravle litt før det!
Det MÅ du;) Skal sjekke status igjen kvart over, så ser vi kanskje hvor lang tid det vil ta=)
 
Her er det øs pøs regnvær, så vi tar en innerst..
Ser den.. Har pøsregnet her også, men nå har det sluttet å regne, så nå kan vi stelle på litt i hagen.. Kanskje lettere å få på plass hellene igjen når grusen er litt fuktig..
 
Ser den.. Har pøsregnet her også, men nå har det sluttet å regne, så nå kan vi stelle på litt i hagen.. Kanskje lettere å få på plass hellene igjen når grusen er litt fuktig..
Da slutter det kanskje her. Også on en stund. Liker!
 
Regner litt her å, men godt å komme seg ut likevel :)
 
Nei men det kan ta laaang tid.. og så kan det regne for mye sånn at alle får basseng i kjelleren sin igjen.
Det er litt kipt, ja..

Vi har 21.187 nå, så 100 til.. Tar oss litt tid, så kanskje vi skal ta litt i kveld også? Må virkelig komme meg ut snart.. og nå har frøken våknet også..
 
Det er litt kipt, ja..

Vi har 21.187 nå, så 100 til.. Tar oss litt tid, så kanskje vi skal ta litt i kveld også? Må virkelig komme meg ut snart.. og nå har frøken våknet også..
Gjerne Dey, jeg har vondt i tomlenr :p
 
Nå er lillemor ferdig med å spise her, så da stikker vi nok ut snart! Men en skravlerunde i kveld er jeg med på :)
 
Back
Topp