21140

Nå er lillemor ferdig med å spise her, så da stikker vi nok ut snart! Men en skravlerunde i kveld er jeg med på :)
Så bra :) Da sees vi i kveld:) Snuppa er utålmodig.. Må. Rive. Meg. Løs. Fra. Skravling. På. Pcen. :p
 
Er ikke enkelt å rive seg løs...

Har brukt 40 prosent av batteriet mitt siden jeg sto opp!
 
Er ikke enkelt å rive seg løs...

Har brukt 40 prosent av batteriet mitt siden jeg sto opp!
Mitt hadde sikkert vært tomt;) Elendig batteri..
 
Kommer an på hvor mye du har. :p
Tror det er 1,5 ca.. Men veier jo mer enn deg, så prosenten er ikke så høy.. I dag er første dagen jeg ikke har gått ned, så jeg håper på litt til i morgen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tror det er 1,5 ca.. Men veier jo mer enn deg, så prosenten er ikke så høy.. I dag er første dagen jeg ikke har gått ned, så jeg håper på litt til i morgen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da kommer det an på om jeg samler vann til i morgen eller ikke. :) vekta sa -1,6 i sted. Så 6-tallet igjen :D
 
Da kommer det an på om jeg samler vann til i morgen eller ikke. :) vekta sa -1,6 i sted. Så 6-tallet igjen :D
Fy seg! Når jeg for en gangs skyld går ned mye så hjelper det ingenting :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fy seg! Når jeg for en gangs skyld går ned mye så hjelper det ingenting :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
No worries, jeg går sikkert opp det samme neste uke, og da fyker vel du ned det dobbelte!
 
No worries, jeg går sikkert opp det samme neste uke, og da fyker vel du ned det dobbelte!
Neppe.. TR på trappene:p Kom i dag, så jeg går sikkert opp i morgen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Neppe.. TR på trappene:p Kom i dag, så jeg går sikkert opp i morgen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Æsjda! Men det går sikkert bra, skal du se. Med min flaks går vekta opp til i morra sånn at jeg lander på bare noen få gram i minus.
 
Back
Topp