HihiÆsjda! Men det går sikkert bra, skal du se. Med min flaks går vekta opp til i morra sånn at jeg lander på bare noen få gram i minus.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiÆsjda! Men det går sikkert bra, skal du se. Med min flaks går vekta opp til i morra sånn at jeg lander på bare noen få gram i minus.
Har mista et par stykker vi også. Er bare de blå som er fulltallige fortsatt.. blir spennende å se i morra.HihiDet gjør den sikkert ikke;-) Er så lei av at det bare er mitt lag som mister folk.. Men det går seg vel til etterhvert..
JaHar mista et par stykker vi også. Er bare de blå som er fulltallige fortsatt.. blir spennende å se i morra.
Slankekrigen?! Hvor?JaBlir veldig spennende! TR får meg til å spise usunt:-(
På BV.. Under helse og sunnhet.. Neste runde tror jeg starter i juni/juliSlankekrigen?! Hvor?![]()
Ja da vil jeg også være medPå BV.. Under helse og sunnhet.. Neste runde tror jeg starter i juni/juliSkal vi si fra da?
HihiJa da vil jeg også være medhadde ikke gått nå uansett er for mye med eksamen... Men neste runde (tommelopp!) lykke til
(nå skal jeg inn å sniiike)
Klart det!HihiJeg og nøtteliten skal være i finalen sammen;-)
Helt klart;-) Tror du har et godt forsprang da;-) Jeg har jo nettopp begynt å gå ned...Klart det!går vi for delt seier også, eller?
![]()
Jeg stagnerer nok snart, og da kommer du etter.Helt klart;-) Tror du har et godt forsprang da;-) Jeg har jo nettopp begynt å gå ned...
Vi får håpe det;-) Bare du ikke stopper så voldsomt at du ryker utJeg stagnerer nok snart, og da kommer du etter.![]()
I så fall ikke før målet er nådd, da er det greit.Vi får håpe det;-) Bare du ikke stopper så voldsomt at du ryker ut
Ser den;-) Ingen grunn til å gå forbi målet;-)I så fall ikke før målet er nådd, da er det greit.![]()
Vi får se, kan jo være at man ser at man må litt lengre ned.Ser den;-) Ingen grunn til å gå forbi målet;-)
Neida;-) Skal ikke være bare skinn og ben heller.. Spent på når jeg kan begynne å trene ordentlig igjen jeg.. Føler det strammer seg naturlig enn så lenge, men snart må jeg nok gå aktivt inn for det.. Synd foten ødelegger sånn:-(Vi får se, kan jo være at man ser at man må litt lengre ned.![]()